SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Top model 6” stracił 160 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49

Szóstą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,35 mln widzów, o 160 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu piąta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49.

TVN szóstą serię „Top model” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30 począwszy od 6 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,35 mln widzów. Przełożyło się to na 10,33 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 16,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek „Top model 6”. Zgromadził on przed telewizorami 1,39 mln widzów.

Widownia „Top model 6” odcinek po odcinku

Top model 6

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

06-09-2016

1 297 420

9,82%

13-09-2016

1 387 305

10,62%

20-09-2016

1 375 443

10,53%

Średnio:

1 353 850

10,33%

Najnowsza edycja „Top model” notuje o 160 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu piąta odsłona formatu, choć produkcja ma minimalnie lepszy udział w grupie 16-49. Wówczas po trzech odcinkach program gromadził 1,51 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił 10,76 proc. w 4+ i 15,98 proc. w 16-49. Poprzedni sezon formatu pokazywany był jednak w inny dzień - w poniedziałki, ale również o godz. 21.30.

W paśmie nadawania szóstej serii „Top model” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co daje jej 19,34 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,80 proc.), a czwarta - TVP1 („Komisja morderstw”; 5,77 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

2 536 457

19,34%

807 631

14,43%

1 371 440

16,69%

TVN - Top model 6

1 353 850

10,33%

899 182

16,06%

1 080 224

13,15%

Polsat

1 153 634

8,80%

722 853

12,91%

904 209

11,00%

TVP1

756 162

5,77%

265 929

4,75%

432 632

5,27%

 

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.

Dołącz do dyskusji: „Top model 6” stracił 160 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
totalne dno muł trociny i obierki kolejna mutacja big brother
odpowiedź
User
widz
UWIELBIAM Top model... Świetny program.Oglądam
odpowiedź