„Top model” z najbardziej angażującym profilem na Instagramie, wyprzedził Local Heroes (TOP15 marek)

Polska wersja „Top model” została we wrześniu najpopularniejszą polską marką na Instagramie, wyprzedzając Local Heroes pod względem liczby followersów. Na profilu programu TVN pojawiło się najwięcej komentarzy i polubień. Wśród najpopularniejszych przeważają marki odzieżowe - oprócz Local Heroes także Yeah Bunnny, New Balance i Adidas.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na koniec września br. instagramowy profil polskiej edycji „Top model” obserwowało 214,4 tys. użytkowników, o 13,1 tys. więcej niż miesiąc wcześniej - wynika z raportu Sotrender.com. Dzięki temu wzrostowi program wyprzedził profil odzieży Local Heroes, który po zyskaniu we wrześniu 2,8 tys. followersów miał ich 208,3 tys.

Na kolejnych miejscach znalazły się profile innych marek odzieżowych: New Balance (129,5 tys. obserwujących), Yeah Bunny (120,4 tys.) i Adidas (117,7 tys.). Na szóstej pozycji jest konto programu MTV „Warsaw Shore” (114,2 tys. followersów), drugiej oprócz „Top Model” marki telewizyjnej w zestawieniu.

Serwisy internetowe reprezentuje na liście jedynie blog Kwestia Smaku, który obserwuje na Instagramie 102,9 tys. użytkowników, a branżę gier komputerowych - polski profil „The Sims” ze 109,6 tys. followersów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top-model-6-stracil-160-tys-widzow-tvn-liderem-w-grupie-16-49 ##

Wielokrotnie popularniejsze niż marki są na Instagramie sławne osoby, wśród których absolutnym liderem jest Robert Lewandowski mający na koniec września 1,09 mln followersów. Kolejne miejsca zajęły profile Joanny Kuchty (996,9 tys. obserwujących), Wojciecha Szczęsnego (923,2 tys.), Anny Lewandowskiej (914,4 tys.) i Ewy Chodakowskiej (900,7 tys.).

grafika

W zeszłym miesiącu na profilu „Top model” wykonano 630,2 tys. różnych aktywności (wpisów, komentarzy i polubieni). W przypadku Local Heroes było to 414,7 tys. działań, PGE Skry Bełchatów - 240,6 tys., a Yeah Bunny - 228,6 tys.

Oprócz „Top Model” w zestawieniu znalazły się dwa inne programy rozrywkowe, których nowe edycje ruszyły we wrześniu: „The Voice of Poland” i „Warsaw Shore”. Na profilu pierwszego wykonano 228,1 tys. aktywności, a na koncie drugiego - 177,3 tys.

grafika

Na profilu „Top model” internauci zamieścili we wrześniu 11,1 tys. komentarzy i 618,9 tys. polubień. Pięciokrotnie mniej komentarzy pojawiło się na profilu Gym Hero (2,3 tys.), a po nieco ponad 11, tys. zamieszczono na profilach „The Voice of Poland”, „Warsaw Shore”, Legii Warszawa i Semilac.

Wpisy Local Heroes zostały polubione 413,7 tys. razy, a treści na profilach PGE Skry Bełchatów, Yeah Bunny i „The Voice of Poland” - po ok. 226-240 tys. razy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/instagram-ma-pol-miliona-reklamodawcow-i-1-5-miliona-partnerow-biznesowych ##

grafika

Wskaźnik interaktywności dla profilu „Top model” wyniósł 707,9 tys., prawie dwa razy więcej niż w przypadku Local Heroes (420,3 tys.). Dla żadnego z pozostałych nie przekroczył natomiast 250 tys.

Biorąc pod uwagę różną liczbę followersów poszczególnych profili, relatywnie najbardziej interaktywne było konto PGE Skry Bełchatów ze wskaźnikiem wynoszącym 5,5 tys. Profil „Top model” w tym ujęciu zanotował 3,3 tys., a „The Voice of Poland” - prawie 3 tys.

grafika

Najwięcej reakcji z wpisów na profilach marek wywołało w zeszłym miesiącu zdjęcie zamieszczone na koncie „Top model” 27 września - zamieszczono przy nim 324 komentarze i polubiono 15,7 tys. razy.

Wśród najbardziej komentowanych i lubianych są też wpisy marek Semilac, Local Heores, CD Projekt Red i PLNY LALA.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-przyciaga-polskich-internautow-na-7-6-godz-miesiecznie-nk-pl-i-fotka-na-ponad-cztery-a-twitter-i-google-na-20-minut ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bielik dostępny w aplikacji InPost. Rafał Brzoska zapowiada tajemniczą "rewolucję"

Bielik dostępny w aplikacji InPost. Rafał Brzoska zapowiada tajemniczą "rewolucję"

Kuba Adamus managerem w zespole Labcon

Kuba Adamus managerem w zespole Labcon

TVP podała ekipę na igrzyska. Przemysław Babiarz w studiu, skoki skomentuje Rudziński

TVP podała ekipę na igrzyska. Przemysław Babiarz w studiu, skoki skomentuje Rudziński

Post o aborcji i marketingu viralem na LinkedIn. Ale to fejk

Post o aborcji i marketingu viralem na LinkedIn. Ale to fejk

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Koniec aplikacji Messenger na komputery

Koniec aplikacji Messenger na komputery