Jako sponsor strategiczny reprezentacji Polski koszykarzy Totalizator Sportowy liczy na promocję swojej marki Lotto głównie podczas wrześniowych mistrzostw Europy, w których weźmie udział nasza drużyna. Wcześniej rozegra szereg meczów sparingowych. Logotyp Lotto został już umieszczony strojach zawodników.
- Wielokrotnie podkreślałem, że staramy się być zawsze tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla polskiego sportu i polskich kibiców - tłumaczy tę współpracę Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego.

Firma została też oficjalnym sponsorem Tauron Basket Ligi, przy czym żadna z jej marek nie znajdzie się w nazwie tych rozgrywek.
Totalizator Sportowy nie poinformował na razie, jak długo będzie sponsorować polską koszykówkę mężczyzn.
W maju br. Totalizator stworzył motorowy Lotto Team, w którym pod okiem Krzysztofa Hołowczyca, Jarosława Kazberuka i Waldemara Marszałka trenują i startują młodzi zawodnicy: Martin Kaczmarski, Robin Szustkowski oraz Bartłomiej Marszałek. Firma sponsoruje też lokalne imprezy sportowe, m.in. wyścig kolarski Lotto Mazovia Tour czy zawody Lotto Poznań Triatlon 2013.











