Totalizator Sportowy wprowadza nową strategię komunikacji, będzie zmieniać stronę internetową

Totalizator Sportowy zaprosił agencje interaktywne do składania ofert na nowy layout korporacyjnej strony internetowej. Jej modyfikacja ma związek z wprowadzeniem nowej strategii komunikacji marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Totalizator Sportowy wprowadza nową strategię komunikacji, będzie zmieniać stronę internetową

Jak podaje Totalizator Sportowy, przebudowa strony internetowej totalizator.pl jest bezpośrednio związana z wprowadzeniem do spółki nowej strategii komunikacji, która ma określać kierunek zarówno sposobu komunikacji za pośrednictwem strony  jak i wytyczne co do jej wizerunku oraz sposoby prezentacji treści.

Strategia komunikacji precyzyjnie określa jak powinna wyglądać marka korporacyjna spółki. Powinna ona bazować na takich hasłach, jak innowacyjna, dynamiczna, transparentna, budząca szacunek, pamiętająca o tradycji.

Od firm zainteresowanych przygotowaniem nowego layoutu strony internetowej, Totalizator oczekuje, by po zmianach witryna była innowacyjna, dynamiczna, transparentna i przejrzysta. Mają się na niej znajdować treści dla obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych, władz lokalnych, państwowych, ekspertów, graczy i dziennikarzy.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 6 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska