SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TPSA połączy rebranding na Orange z nową ofertą

Telekomunikacja Polska (TPSA) połączy planowany rebranding wszystkich produktów na markę Orange z nową ofertą dla klientów, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego. Prezes TPSA nie komentował informacji o możliwym terminie rebrandingu.

"Zgadzam się z opiniami, że rebranding musi się wiązać z nową ofertą i jakością dla klientów" - powiedział Witucki dziennikarzom.

Nie skomentował informacji o tym, że rebranding może zostać przeprowadzony jeszcze w I połowie roku, ale zaznaczył że rozpoczęcie procesu jest uzależnione od realizacji programów związanych m.in. z poprawą jakości obsługi klientów. Pod koniec roku portal Gazeta.pl informował, że Telekomunikacja Polska ma zakończyć rebranding w marcu 2012 r.

Witucki poinformował też, że spółka przygotuje dla swoich klientów specjalne oferty związane z Euro 2012. Spółka jest partnerem technologicznym tej imprezy.

"Zgodnie z założonym terminem zakończyliśmy pierwszy etap testów infrastruktury i usług, które będziemy świadczyć w trakcie Mistrzostw m.in. na stadionach w Polsce i w Międzynarodowym Centrum Nadawczym" - powiedział dziennikarzom Leszek Hołda, odpowiedzialny w grupie za realizację projektu.

W ramach partnerstwa technologicznego TP i Orange tworzą na potrzeby Euro 2012 kompleksowe rozwiązanie teleinformatyczne, zapewniając łączność pomiędzy ponad 20 lokalizacjami w Polsce (miastami gospodarzami, stadionami, hotelami obsługującymi przedstawicieli UEFA) oraz pomiędzy Polską i Ukrainą. TP i Orange gwarantują nieprzerwaną (99,999%) sprawność transmisji danych w dzień meczu. Dopuszczalny czas przerwy w transmisji liczony jest w sekundach.

Hołda poinformował, że obecnie w realizację projektu jest zaangażowanych 200 osób z grupy, a w trakcie samego Euro liczba ta wzrośnie do tysiąca. Równocześnie zaznaczył, że sam projekt jest traktowany komercyjnie i spółka planuje zanotować na nim zysk. Infrastruktura, która powstanie na potrzeby mistrzostw, ma zostać wykorzystana potem do świadczenia innych usług.

W I-III kw. 2011 roku TPSA miała 1.559 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 111 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 11.198 mln zł wobec 11.758 mln zł.

Dołącz do dyskusji: TPSA połączy rebranding na Orange z nową ofertą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koks
Nowa oferta? Proponuje dać stawki wyższe niż w komórkach na kartę czyli powyzej 29gr:)) Np. miedzymiastowa za 49gr:)) Przeciez to normalne ze z komórki taniej na stacjonarne niz z "domowego" :)) Plus do EU proponuje utrzymac wysokie stawki - w końcu na zachodzie z domowego można za ceny dzwonic do PL. My do nich nie musimy wystarczy ze telefon bedzie sluzyl do odbierania :))
odpowiedź