SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” w reklamie Wilkinson Sword Hydro5 w Polsce, Czechach i na Węgrzech

Pod hasłem „Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” ruszyła kolejna kampania przygotowana przez MullenLowe Warsaw dla Wilkinson Sword. Oprócz Polski działania prowadzone są także w Czechach i na Węgrzech.

W haśle kampanii wykorzystano podwójne znaczenie angielskiego słowa train, które oznacza "pociąg", ale także "ćwiczyć".

Podróż pociągiem w kampanii Wilkinson Sword Hydro5

W nowej akcji promującej maszynkę Wilkinson Sword Hydro5, trójka influencerów rusza w podróż pociągiem, która połączy wszystkie kraje. Marka powierzyła im specjalną misję #TrainYourStyle - sztafeta influencerów przemierza trasę od Balatonu po Bałtyk, by ze spotkanymi w pociągu osobami porozmawiać o ich celu podróży, stylu, ulubionych gadżetach.

Każdy influencer ma ze sobą metrową makietę produktu i jednocześnie drogowskaz. Podróż rozpoczyna się Balatonfured nad Balatonem, skąd wyrusza Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo. Odwiedza Budapeszt, a potem Bratysławę, gdzie spotyka Jakuba Smreka, czeskiego sportowca, łączącego miłość do sportów walki z social mediami. Czech jedzie kolejno do Brna i Pragi, a we Wrocławiu przekazuje makietę Filipowi Głodkowi, polskiemu ambasadorowi marki. Przez Wrocław i Warszawę, Głodek wyruszy do Gdańska i zakończy sztafetę nad Bałtykiem.

Influencerzy zrelacjonują podróż w swoich social mediach. Również w kanałach marki będzie można zobaczyć wideo relację z każdego etapu podróży.

Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Wavemaker.

Dla MullenLowe Warsaw to kolejna w ostatnim czasie kampania Wilkinson Sword. Agencja przygotowuje komunikację dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. 

Dołącz do dyskusji: „Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” w reklamie Wilkinson Sword Hydro5 w Polsce, Czechach i na Węgrzech

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl