WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Mniej zgłoszeń na Cannes Lions 2017, więcej od samych reklamodawców

Cztery nominacje dla Agencji 2012 na Cannes Lions 2017

2017-06-19 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Pięć polskich agencji znalazło się na ogłoszonych dotychczas shortlistach na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017. Agencja 2012 ma cztery nominacje, po jednej otrzymały: FCB Warsaw, Grey Poland, Walk i DDB&Tribal.

Cztery nominacje dla Agencji 2012 na Cannes Lions 2017

Agencja 2012 z kampanią „Godzina jazdy na wózku” realizowaną dla Akademii Auto Świat została nominowana do nagród Cannes Lions w kategoriach: PR (w dwóch podkategoriach: Komercyjne usługi publiczne i Kreatywna efektywna kampania), Promo&Activation  i Outdoor.

Celem tej kampanii społecznej było pokazanie tego, co najważniejsze w szkoleniu kierowców – nauka odpowiedzialności za kierownicą.

Projekt „Smart bell” agencji FCB Warsaw dla Axa Polska, który już został nagrodzony Srebrnym Lwem w kategorii Helath&Wellness znalazł się na shorlitście w kategorii Promo&Activation.

Wśród nominacji z Polski jest też w niej akcja „#Iwelcome-Live” realizowana przez agencję DDB&Tribal dla Amnesty International.

Agencja Walk została nominowana w kategorii Print&Publishing za projekt „Invisible book” dla Capuchin Foundation. Z kolei agencja Grey Poland znalazła się na shortliście PR (live shows/concerts) za akcję dla Caritas Polska „The biggest christmas choir”.

Nagrody w tych kategoriach zostaną wręczone w poniedziałek, 19 czerwca.

Autor: bg

Wiecej informacji: Cannes Lions 2017, Cannes Lions

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej