SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media w ofercie na 2018 r. podnosi deklarowane średnie ceny reklam o 18 proc.

Biuro Reklamy TVN Media ogłosiło tzw. deklarowane średnie ceny cennikowe brutto na każdy miesiąc 2018 roku. Są one średnio 18,5 proc. wyższe od tych obowiązujących w bieżącym roku.

TVN Media, podobnie jak dotychczas, wprowadzając nową politykę handlową na 2017 rok, będzie kontynuować zasadę gwarancji średniej ceny cennikowej dla klientów TVN. Podając je TVN Media deklaruje, że średnia cena bloków reklamowych w danym miesiącu nie będzie wyższa od tej gwarantowanej. Ceny te podawane są dla reklamodawców, którzy zadeklarują 100 proc. zakupu cennikowego w całym 2018 roku - czyli takich, którzy będą kupować czas reklamowy w TVN tylko po cenach z cennika, a nie np. w pakietach GRP.

Taki reklamodawca może dostać dodatkowy rabat w przypadku, gdy średnia cena bloków reklamowych w danym miesiącu w godzinach 6-2 w programie TVN będzie wyższa od ceny zadeklarowanej przez TVN Media jako gwarantowana na 2018 rok. Wartość rabatu zostanie obliczona jako różnica między ceną danego miesiąca a ceną opublikowaną podzieloną przez cenę danego miesiąca.

Najwyższe ceny gwarantowane - powyżej 20 tys. zł - obowiązywać będą w kwietniu oraz we wrześniu, październiku i listopadzie. I tak gwarantowana średnia cena cennikowa na kwiecień 2018 roku wynosi 21 361 zł (w kwietniu br. było to 18 226 zł; wszystkie podane ceny dotyczą emisji spotów 30-sek.), na wrzesień - 22 424 zł (po wzroście w skali roku z 17 527 zł), na październik - 22 801 zł (po wzroście z 17 864 zł), a na listopad - 22 808 zł (po wzroście z 19 866 zł).

Podobnie jak w tym roku najniższe ceny gwarantowane obowiązywać będą w okresie letnim, czyli w lipcu i sierpniu. Cena na lipiec wynosi 8 073 zł ( w lipcu br. - 6 764 zł), zaś na sierpień - 9 100 zł (w sierpniu br. 7 167 zł).

Z analizy przygotowanej dla Wirtualnemedia.pl przez dom mediowy MulenLowe MediaHub (na podstawie danych Nielsen Audience Measurement z okresu od stycznia do września br.) wynika, że TVN Media obsługuje stacje mające 34,5 proc. udziału w rynku oglądalności.

Pełna oferta reklamowa TVN Media na 2018 r. tutaj.

Dołącz do dyskusji: TVN Media w ofercie na 2018 r. podnosi deklarowane średnie ceny reklam o 18 proc.

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niska prowizja
A ałdyory mówio, że deflacja szaleje i bedzie taniej, a to wszystko wynika z ich danych, które lepsze są nisz te co w telewizjach mają nieudacznicy. I komu tu wierzyć? Chyba ałdytorom, bo się znają na rzeczy jak nikt.
odpowiedź
User
Niska prowizja
A ałdyory mówio, że deflacja szaleje i bedzie taniej, a to wszystko wynika z ich danych, które lepsze są nisz te co w telewizjach mają nieudacznicy. I komu tu wierzyć? Chyba ałdytorom, bo się znają na rzeczy jak nikt.
odpowiedź
User
Niska prowizja
A ałdyory mówio, że deflacja szaleje i bedzie taniej, a to wszystko wynika z ich danych, które lepsze są nisz te co w telewizjach mają nieudacznicy. I komu tu wierzyć? Chyba ałdytorom, bo się znają na rzeczy jak nikt.
odpowiedź