TVN Media z nową mobilną formą reklamy

Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty nową, interaktywną formę reklamową o nazwie Tap&go wyświetlaną na urządzenia mobilne.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
TVN Media z nową mobilną formą reklamy

Forma Tap&go polega na umieszczeniu na końcu spotu reklamowego interaktywnej planszy, na której użytkownik musi wykonać określoną, wskazaną czynność, aby dostać się na stronę docelową kampanii. Spot można też pominąć i wyświetlić jedynie planszę z interakcją.

- Teraz  reklamodawcy mogą, w ramach tego samego produktu, wybrać spomiędzy takich interakcji jak dotknięcie ekranu, przytrzymanie palca, narysowanie kształtu czy przeciąganie obiektu i to wszystko jako część spotu reklamowego. Co ważne forma ta, choć gwarantuje nowatorską interakcję z użytkownikiem, nie wymaga skomplikowanych rozwiązań czy dużego zaangażowania technologicznego po stronie reklamodawcy - wyjaśnia Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego w TVN Media.

Kampanię wykorzystującą formę Tap&go można zobaczyć od początku maja br. w aplikacji Player. Jest to reklama salonów Sizeer promująca buty Puma TX-3 tech infused, skierowana do młodej grupy odbiorców.

Aplikacja Player jest dostępna na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnym Adroid, iOS i WindowsPhone, a także na Smart TV i wybranych dekoderach cyfrowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat