WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Vistuliada” i „Szlakiem Kolberga 2” w TVP Kultura

TVN przed Disney Channel liderem stacji tv na YouTubie, „Voice of Poland” najpopularniejszym programem

2017-10-06 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Najpopularniejszą polską stacją telewizyjną na YouTubie jest TVN, wyprzedzający m.in. Disney Channel Polska, Disney Junior Polska i profile Telewizji Polskiej. Natomiast wśród programów telewizyjnych liderem jest „Voice of Poland”.

fot. pap / Jacek Turczyk fot. pap / Jacek Turczyk

Youtube’owy kanał TVN na koniec września br. miał 602,8 tys. subskrybentów, o 6 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender.

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują profile Disney Channel Polska (342,5 tys. subskrybentów) i Disney Junior Polska (325,4 tys.). Z kolei kanał TVP VoD miał 298,4 tys. stałych obserwujących.

W rankingu znalazły się jeszcze inne, tematyczne profile TVN (TVN Talent Show z 239,8 tys. subskrybentów i TVN Series z 96,6 tys.) oraz Telewizji Polskiej (sporttvppl z 57,7 tys.). Oba te kanały TVN zanotowały w ciągu miesiąca kilkunastoprocentowe wzrosty liczby subskrybentów.

We wrześniu materiały wideo na profilu TVN zanotowały łącznie 65,09 mln odtworzeń (o 9 proc. więcej niż w sierpniu). Każdy klip w ciągu trzech dni od publikacji wyświetlano przeciętnie 51,1 tys. razy.

Treści na profilu TVN Talent Show miały 27,45 mln odtworzeń, na profilu TVN Series - 20,75 mln, a na TVP VoD - 18,11 mln.

Liczba wyświetleń materiałów na TVN Series wzrosła w skali miesiąca o 26 proc., na TVN Foodie - o 16 proc., a na TVN Talent Show - o 12 proc.

Na TVN Talent Show każdy materiał przez trzy dni od publikacji notował średnio 118,8 tys. odtworzeń.

Przy materiałach na profilu TVN internauci wykonali w zeszłym miesiącu 285,3 tys. różnych aktywności (komentarzy, „łapek w górę” i „łapek w dół”), przy tych na TVN Talent Show - 246,3 tys., a na TVN Series - 218,5 tys.

Na profilu TVN Talent Show na każdy materiał wywoływać średnio 8,8 tys. aktywności użytkowników, a na Discovery Channel Polska - 6,4 tys.

Na kanale TVN internauci 24,9 tys. razy kliknęli „łapkę w dół”, a na TVN Talent Show - 15,2 tys. razy.

Na profilu MiniVevo aż 37 proc. ocen od użytkowników było negatywnych, na dziecitvp - 31 proc., a na Disney Junior Polska - 29 proc.

Autor: tw

Wiecej informacji: telewizja na YouTubie, TVN, TVP, Disney Channel, Voice of Poland, sotrender

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia