TVP Seriale liderem stacji tematycznych, TTV o 550 proc. do góry (TOP 103)

W maju br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła telewizja TTV. Top 103 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Na pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych kanałów tematycznych (bez stacji newsowych) w maju 2013 roku awansowały TVP Seriale. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej udział serialowego kanału Telewizji Polskiej zwiększył się o 111,39 proc. do 1,10 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W maju 2012 roku stacja ta zajmowała miejsce 13.

Z 48. na 2 miejsce awansowała nadająca naziemne stacja TTV, której udział wzrósł najbardziej w pierwszej dziesiątce, bowiem aż o 548,13 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,04 proc

Na podium znalazła się jeszcze filmowa stacja Kino Polska, która rok temu zajmowała miejsce 5. Natomiast jej udział w maju br. wyniósł 0,92 proc. po wzroście o 26,72 proc.

Tuż za podium uplasował się dziecięcy kanał MiniMini+, który zanotował wzrost udziału o 40,32 proc. do 0,78 proc. Rok wcześniej stacja ta była jedenasta.

Z kolei na piątej lokacie (po spadku z pozycji lidera) uplasowało się AXN. Udział tego kanału w badanym okresie również wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik zmalał o 15,28 proc.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie stacje jak TVN Style, ATM Rozrywka, Disney Channel, Discovery Channel oraz Nickelodeon.

Również i w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w maju 2013 roku pierwsze miejsce zajęła stacja TVP Seriale, której udział poszedł do góry o 98,92 proc. do poziomu 1,29 proc.

Drugie miejsce należało do Discovery Channel (1,11 proc., + 16,81 proc.). Natomiast na ostatnie miejsce podium awansowała muzyczna Eska TV (1,05 proc., + 119,29 proc.), która rok wcześniej była dwudziesta.

Również w tym zestawieniu największy wzrost w pierwszej dziesiątce (wynoszący aż 495,51 proc) zanotowała TTV. Telewizja ta awansowała z pozycji 56. na 6. Jej udział uplasował się na poziomie 0,93 proc.

Zestawienie obejmuje kanały tematyczne z wyłączeniem stacji informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement udostępnione zostały dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style