Udział TVP Sport w sierpniu 2016 roku wyniósł 0,96 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 47,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. Był to jedyny wzrost w zestawieniu, ale w sierpniu br. stacja ta obszernie relacjonowała Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro.
Z czwartej na drugą lokatę awansował nadający naziemnie Polsat Sport News, którego udział zmalał o 32,56 proc. do poziomu 0,29 proc.
Podium uzupełnia Eurosport, który rok wcześniej również był drugi. Wynik tej stacji w sierpniu br. wyniósł 0,26 proc., po spadku o 50,94 proc.
Czwartą pozycję zajął Polsat Sport, którego średni udział w zeszłym miesiącu zmniejszył się o 57,14 proc. do 0,21 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu, a stacja ta spadła z miejsca trzeciego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-zwiekszyl-przewage-nad-glownymi-konkurentami-rynek-kanalow-informacyjnych-w-polsce ##
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w sierpniu br. też należało do TVP Sport (0,78 proc. udziału; wzrost o 105,26 proc.). Z trzeciej na drugą pozycję awansował Polsat Sport News (0,23 proc.; jednak spadek o 36,11 proc.), a na ostatnią lokatę podium spadł Polsat Sport (0,18 proc.; w dół o 51,35 proc. - największy w zestawieniu).
Najwięcej w tym ujęciu zyskał Canal+ Sport 2 - było to 120 proc. do 0,11 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 54,55 proc. do 0,05 proc., odnotował tutaj Polsat Sport Extra.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











