Tweety mające powyżej 140 znaków notują więcej udostępnień i polubień

Treści zawierające od 140 do 280 znaków na Twitterze angażują odbiorców bardziej niż krótsze wpisy. Dłuższe tweety są dwukrotnie chętniej udostępniane w serwisie, zyskują też o 20 procent więcej polubień.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Nowe zasady zwiększające limit na Twitterze do 280 znaków zostały wprowadzone na stałe na początku listopada br.

Firma SocialFlow udostępniająca ponad 300 wydawcom narzędzie do publikowania treści w internecie postanowiła sprawdzić w jaki sposób szersza swoboda wypowiedzi na Twitterze wpłynęła na zachowania użytkowników serwisu. Analizie poddano kilkadziesiąt tysięcy wpisów opublikowanych pomiędzy 29 listopada a 6 grudnia br.

Według badań pojawienie się tweetów złożonych z większej liczby znaków w niewielkim stopniu wpływa na kliknięcia użytkowników w porównaniu z wpisami zawierającymi do 140 znaków.

Nieco inaczej sytuacja wygląda po stronie innych reakcji internautów na bardziej obszerne tweety. Wpisy składające się z ponad 140 znaków były udostępniane przez 26,5 proc. użytkowników, podczas gdy te zawierające mniej znaków przekazało dalej ponad 13,7 proc. internautów.

Treści złożone ze 141 – 280 znaków zostały w badanym okresie polubione przez z górą 50,2 proc. użytkowników, natomiast tweety napisane z użyciem mniej niż 140 znaków polubiło ponad 29,9 proc. użytkowników.

grafika

W III kwartale tego roku Twitter zanotował 21 mln dol. straty i 590 mln dol. przychodu, obecnie serwis ma 330 mln aktywnych użytkowników.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Interia zamyka serwis dla fotografów i modelek

Interia zamyka serwis dla fotografów i modelek