SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Tweety mające powyżej 140 znaków notują więcej udostępnień i polubień

Treści zawierające od 140 do 280 znaków na Twitterze angażują odbiorców bardziej niż krótsze wpisy. Dłuższe tweety są dwukrotnie chętniej udostępniane w serwisie, zyskują też o 20 procent więcej polubień.

Article

Nowe zasady zwiększające limit na Twitterze do 280 znaków zostały wprowadzone na stałe na początku listopada br.

Firma SocialFlow udostępniająca ponad 300 wydawcom narzędzie do publikowania treści w internecie postanowiła sprawdzić w jaki sposób szersza swoboda wypowiedzi na Twitterze wpłynęła na zachowania użytkowników serwisu. Analizie poddano kilkadziesiąt tysięcy wpisów opublikowanych pomiędzy 29 listopada a 6 grudnia br.

Według badań pojawienie się tweetów złożonych z większej liczby znaków w niewielkim stopniu wpływa na kliknięcia użytkowników w porównaniu z wpisami zawierającymi do 140 znaków.

Nieco inaczej sytuacja wygląda po stronie innych reakcji internautów na bardziej obszerne tweety. Wpisy składające się z ponad 140 znaków były udostępniane przez 26,5 proc. użytkowników, podczas gdy te zawierające mniej znaków przekazało dalej ponad 13,7 proc. internautów.

Treści złożone ze 141 – 280 znaków zostały w badanym okresie polubione przez z górą 50,2 proc. użytkowników, natomiast tweety napisane z użyciem mniej niż 140 znaków polubiło ponad 29,9 proc. użytkowników.

W III kwartale tego roku Twitter zanotował 21 mln dol. straty i 590 mln dol. przychodu, obecnie serwis ma 330 mln aktywnych użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tweety mające powyżej 140 znaków notują więcej udostępnień i polubień

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing