SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” najchętniej czytanym miesięcznikiem. „Wysokie Obcasy Extra” na czele dwumiesięczników

W II półroczu 2013 roku liderem czytelnictwa wśród miesięczników był „Twój Styl”, a pozostałe lokaty na podium przypadły „Claudii” i „Czterem Kątom”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazły się „Wysokie Obcasy Extra”.

Z najnowszej fali badania PBC obejmującej okres od lipca do grudnia 2013 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało wówczas 11,34 proc. czytelników, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 10,91 proc.

Na drugim miejscu w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazła się poradnikowa „Claudia” (G+J Polska) z wynikiem na poziomie 9,29 proc. W skali roku pismo zanotowało wzrost o 0,56 pkt. proc.

W pierwszej trójce znalazły się jeszcze wnętrzarskie „Cztery Kąty” (Agora), które w analizowanym okresie czytane były przez 7,80 proc. respondentów (spadek o 0,14 pkt. proc.).

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się cztery miesięczniki poradnikowe dla pań, oraz po jednym piśmie luksusowym, wnętrzarskim, popularnonaukowym, budowlanym, kulinarnym i ogrodniczym.

Miesięczniki

lipiec 2013 : grudzień 2013

lipiec 2012 : grudzień 2012

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Twój Styl

11,34%

10,91%

Claudia

9,29%

8,73%

Cztery Kąty

7,80%

7,94%

Poradnik Domowy

7,12%

6,97%

Focus

7,01%

7,43%

Murator

6,58%

7,06%

Kobieta i Życie

6,58%

6,76%

Przyślij Przepis!

6,42%

5,62%

Dobre Rady

6,37%

5,99%

Mój Piękny Ogród

6,05%

4,98%

Świat Kobiety

6,04%

5,44%

Przepisy Czytelników

6,00%

5,50%

Komputer Świat

5,36%

5,21%

Olivia

5,20%

5,44%

National Geographic

5,19%

4,68%

Auto Moto Magazyn Zmotoryzowanych

5,07%

4,43%

Avanti

5,06%

4,57%

Świat Wiedzy

4,99%

4,16%

Glamour

4,56%

3,66%

Działkowiec

3,70%

3,98%

Świat Zdrowia

3,51%

3,13%

Pani

3,43%

3,56%

Skarb

3,37%

-

Moje Mieszkanie

3,12%

2,54%

Mamo To Ja

2,83%

3,65%

CD Action

2,81%

2,90%

Dom & Wnętrze

2,80%

2,50%

Cosmopolitan

2,74%

2,56%

Moje Gotowanie

2,73%

2,54%

CKM

2,68%

2,91%

Joy

2,61%

2,70%

Auto Motor i Sport

2,59%

1,99%

Focus Historia

2,49%

2,17%

Elle

2,48%

2,22%

M jak mieszkanie

2,42%

1,79%

Przepis na Zdrowie

2,34%

1,58%

Uroda

2,30%

1,90%

TopGear

2,23%

1,65%

PC Format

2,17%

2,32%

Auto Świat Poradnik

2,12%

1,79%

Zwierciadło

2,08%

2,38%

Playboy

1,97%

1,96%

Moda na Zdrowie

1,94%

1,97%

Ładny Dom

1,94%

1,57%

Świat Motocykli

1,92%

1,67%

Dobre Wnętrze

1,81%

1,75%

Zdrowie

1,73%

1,69%

Men's Health

1,72%

1,63%

PC World

1,69%

1,71%

Kuchnia

1,64%

1,46%

National. Geographic. Traveler

1,59%

1,50%

Gotuj Krok po Kroku

1,56%

1,01%

Logo

1,47%

1,83%

Przepis na Ogród

1,47%

1,18%

Dziecko

1,45%

1,66%

Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko

1,45%

1,35%

Twoje Dziecko

1,43%

1,65%

Forbes

1,31%

1,14%

Burda

1,28%

1,19%

Chip

1,12%

1,36%

Wróżka

1,11%

1,27%

InStyle

1,10%

1,01%

Vita

1,02%

0,96%

Bravo Girl

1,01%

1,16%

Twój Maluszek

0,95%

1,16%

Przyślij Przepis Wydanie Specjalne

0,90%

-

Shape

0,85%

0,74%

M jak Mama

0,84%

1,11%

Podróże

0,78%

0,69%

Hot Moda (do 08.2013: Hot Moda & Shopping)

0,74%

0,57%

Weranda

0,73%

0,72%

Harper's Bazaar

0,71%

-

Voyage

0,71%

0,54%

Architektura-Murator

0,60%

0,52%

Twist

0,54%

0,74%

Sukces

0,52%

0,64%

Żagle

0,38%

0,49%

Fun Club

0,38%

0,38%


Wśród dwumiesięczników najpopularniejszym tytułem zostały „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). W II półroczu 2013 roku ich czytanie zadeklarowało 2,90 proc. pytanych. Rok wcześniej tytuł ten nie był badany przez PBC.

Dwumiesięczniki

lipiec 2013 : grudzień 2013

lipiec 2012 : grudzień 2012

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Wysokie Obcasy Extra

2,90%

-

Komputer Świat Twój Niezbędnik

2,36%

2,08%

Auto Świat 4x4

1,85%

1,44%

Sól i Pieprz

0,86%

0,79%

Women's Health

0,74%

-

Elle Decoration

0,55%

0,50%

Weranda Country

0,36%

0,38%


Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od lipca 2012 roku do grudnia 2012 roku na losowej próbie 24 040 przypadków i w okresie od lipca 2013 roku do grudnia 2013 roku na losowej próbie 21 043 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

W okresie od lipca do sierpnia 2013 roku nie był badany dwumiesięcznik „Women's Health”, a w okresie od lipca do września 2013 roku - dwumiesięcznik „Wysokie Obcasy Extra”.

 

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” najchętniej czytanym miesięcznikiem. „Wysokie Obcasy Extra” na czele dwumiesięczników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Ciekawe jak Wysokie Obcasy Extra będą się sprzedawać jako miesiącznik. Patrząc na nowy numer tego teraz miesięcznika przewiduje klapę i nawet promocja na pierwszej stronie Wyborczej im nie pomoże.
odpowiedź