„Twoja twarz brzmi znajomo 9” wiosną 2018 roku w Polsacie

Telewizja Polsat w wiosennej ramówce 2018 roku planuje pokazać dziewiątą edycję programu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Już trwają poszukiwania uczestników do nowych odcinków.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Polska, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-brain-genialny-umysl-2-z-wieksza-widownia-niz-hell-s-kitchen-29-mln-zl-z-reklam ##

Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że Telewizja Polsat jest zadowolona z wyników oglądalności programu, i tym samym planuje pokazać kolejną edycję tego widowiska w wiosennej ramówce 2018 roku.

Jak również się dowiedzieliśmy, rozpoczęły się już poszukiwania uczestników do dziewiątej edycji show.

Na chwile obecną jeszcze nie wiadomo jaki będzie skład prowadzących i jury programu. W ostatnich edycjach show „Twoja twarz brzmi znajomo” prowadzili Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor, a w gronie jurorów znajdowali się Małgorzata Walewska, Paweł Królikowski, Katarzyna Skrzynecka i Bartłomiej Kasprzykowski.

Polsat ósmy sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty około godz. 22.00, w okresie od 9 września do 11 listopada br. Średnia oglądalność programu wyniosła 1,71 mln widzów, co przełożyło się na 16,95 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,34 proc. w grupie 16-59. Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji show nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a cennikowe wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków wyniosły 28,59 mln zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/25-lat-telewizja-polsat-jubileuszowa-gala ##

W ósmej edycji programu występowali: Anna Dereszowska, Kasia Moś, Ola Gintrowska, Marcel Sabat, Beata Olga Kowalska, Mariusz Ostrowski, Krzysztof Antkowiak i Kacper Kuszewski, który został zwycięzcą.

Jak już informowaliśmy, Polsat w wiosennej ramówce 2018 roku na pewno pokaże nowe odcinki cotygodniowych seriali „W rytmie serca” i „Przyjaciółki”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?