“Tygodnik Biznes i Prawo” w internecie i na papierze. Marek Kutarba naczelnym

“Tygodnik Biznes i Prawo” to nowy magazyn ekonomiczno-prawny wydawnictwa Wiedza i Praktyka, który na rynku zadebiutuje 3 lutego br. Tytuł będzie się ukazywał głównie jako publikacja elektroniczna, ale cześć nakładu będzie dostępna w wersji drukowanej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
“Tygodnik Biznes i Prawo” w internecie i na papierze. Marek Kutarba naczelnym

Nowy tygodnik będzie kierowany do przedsiębiorców, menedżerów, urzędników, a także osób związanych z funkcjonowaniem firm w obszarze prawno-biznesowym. Pismo będzie miało 48 stron podzielonych na dwie sekcje. W części biznesowej czytelnicy znajdą informacje ekonomiczne ważne z punktu widzenia przedsiębiorców, menedżerów oraz osób obsługujących biznes. Dział prawny będzie podzielony na sekcje związane z trybem uchwalania i stosowania prawa.

- Tygodnik ma oszczędzać czas osób, które nie mogą na co dzień śledzić serwisów i prasy specjalistycznej. Dlatego jego układ umożliwia szybkie zeskanowanie treści, a zaczerpnięty z internetu sposób pisania: prosty język i jasno formułowane krótkie zdania, ułatwia zrozumienie, jaki wpływ mają nowe przepisy na biznes oraz obsługujących go profesjonalistów - tłumaczy Marek Kutarba, redaktor naczelny “Tygodnika Biznes i Prawo”. Pracuje on w wydawnictwie Wiedza i Praktyka od września 2012 roku, gdy został w nim dyrektorem wydawniczym (więcej na ten temat).

“Tygodnik Biznes i Prawo” będzie kolportowany w poniedziałki w formie elektronicznej oraz papierowej. Dystrybucja bezpłatnej wersji elektronicznej będzie kierowana do 550 tys. czytelników publikacji, newsletterów i portali Wiedzy i Praktyki. Wersja papierowa w nakładzie 5 tys. będzie dostępna w kioskach sieci Ruch i Garmond oraz salonach Empik w cenie 5 zł. Tytuł będzie objęty monitoringiem przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy.

Wydanie elektroniczne i drukowane magazynu będą zwierać te same informacje i artykuły, ale wersja elektroniczna będzie sukcesywnie poszerzana o cyfrowe funkcjonalności, m.in. materiały audio i wideo.

Do obsługi reklamowej “Tygodnika Biznes i Prawo” został stworzony dział reklamy pod dyrekcją Jacka Szczęsnego, wcześniej szefa biur reklamy w Infor Biznes i “Rzeczpospolitej”. Kampania reklamowa nowego pisma będzie oparta na mediach własnych wydawcy oraz sieci Google Adwords.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+