WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich w październiku 2016, „Rewia” zyskała najwięcej

Gorący temat

Uber straci licencję na przewozy w Londynie. „Niezrozumiała decyzja”

1

„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Na Żywo” zyskało najwięcej

2017-02-13 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”, które zanotowało mały spadek. Pozostałe tytuły odnotowały wzrosty, a najwięcej zyskało „Na Żywo”.

„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Na Żywo” zyskało najwięcej

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2016 roku względem listopada 2015 roku zmalała o 0,12 proc. i wyniosła 524 198 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to jedyny spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,65 proc. do 315 130 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 225 662 egz., po wzroście o 1,80 proc. - największym w zestawieniu.

Najwięcej zyskało „Na Żywo”, które awansowało z pozycji szóstej na piątą. Średnia sprzedaż ogółem tego tygodnika w listopadzie ub.r. wyniosła 174 858 egz., po wzroście o 6,57 proc.

W porównaniu do października ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Rewia” - było to 1,57 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 5,19 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: mk

Wiecej informacji: Życie na Gorąco, tygodnik plotkarski, Na Żywo, tygodnik yellow

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia