Tygodniki telewizyjne i plotkarskie najchętniej kupowane w Polsce (top 59)

W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma telewizyjne i z segmentu yellow. Top 59 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku wyniosła 812 841 egz. i w porównaniu do października poprzedniego roku była niższa o 8,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się w skali roku o 0,33 proc. do poziomu 587 611 egz.

Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W październiku br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,67 proc. do poziomu 347 874 egz.

Tuż za podium (po awansie z miejsca piątego) uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 328 707 egz., po wzroście o 3,68 proc.

Natomiast na piątą lokatę spadł „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował największy spadek w pierwszej dziesiątce zestawienia - o 9,15 proc. do 295 864 egz. W październiku ub.r. pismo to zajmowało miejsce trzecie.

Z kolei największy wzrost średniej sprzedaży ogółem w top 10 zanotował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer), który w rankingu awansował z miejsca dziesiątego na dziewiąte. Jego wynik zwiększył się bowiem o 18,23 proc. i uplasował się na poziomie 186 354 egz.

Ogółem w top 10 aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP