„Tylko muzyka 11” straciła 280 tys. widzów. Polsat przegrał z TVN i TVP1

11. edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2 mln osób, o 280 tys. mniej niż śledziło 9. serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,96 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Jedenastą serię programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można było w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 6 marca do 8 maja br. Wszystkie 10 premierowych odcinków talent-show śledziło średnio 2 mln osób. Przełożyło się to na 12,66 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 12,60 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 10 kwietnia br. Obejrzało go średnio 2,24 mln osób.

Trzy topowe odcinki

Dla porównania, nadawana rok temu dziewiąta edycja „Tylko muzyki” gromadziła średnio 2,28 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,15 proc. i 14,48 proc. Oznacza, że program stracił 280 tys. oglądających.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top-chef-6-stracil-120-tys-widzow-czy-bedzie-kolejna-edycja ##

Polsat w czasie emisji muzycznego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1, pokazująca wówczas kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Bodo” i filmy fabularne, co dało jej 14,38 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („MasterChef Junior” i filmy; 14,13 proc.), a słabiej od Polsatu wypadła TVP2 (pasmo filmowe; 6,42 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem również był TVN. W tym ujęciu drugą lokatę zajął Polsat, a dalej uplasowały się: Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Tylko muzyki 11” na tle konkurencji

Wpływy reklamowe Polsatu wokół emisji talent-show wyniosły 28,96 mln zł. Dla porównania, dziewiąta edycja zarobiła z reklam 26,54 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Zwycięzcą 11. edycji „Tylko muzyki” została Olga Garstka. Dodajmy, że we właśnie zakończonej serii talent-show po raz pierwszy w historii nie było półfinałowych odcinków na żywo. Zamiast nich widzowie obejrzeli dwa kolejne odcinki z zapisem castingów, a najlepsi uczestnicy programu zmierzyli się ze sobą dopiero w finale.

grafika

Polsat nie podjął jeszcze decyzji w sprawie kontynuacji muzycznego show, jednak już wiadomo, że stacja jesienią br. pokaże szóstą serię kulinarnego programu „Hell’s Kitchen”, do którego w kwietniu br. odbyły się castingi (dowiedz się więcej).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+