SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Tylko muzyka”, seriale i Ekstraklasa promowane w kampanii Polsatu

Telewizja Polsat 1 września br. rozpoczęła kampanię reklamową jesiennej ramówki. Promowane są w niej seriale “Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”, “Ludzie Chudego”, show “Tylko muzyka” oraz T-Mobile Ekstraklasa.

Kampania obejmue prasę (tv guide'y), radio (m.in. Radio ZET), internet oraz outdoor (siatki wielkoformatowe).

Kreację przygotowała agencja Focus Advantage we współpracy z działem promocji pionu marketingu Telewizji Polsat, a za zakup mediów odpowiadał PHD Media Direction

Kampania potrwa do końca września br.

Dołącz do dyskusji: “Tylko muzyka”, seriale i Ekstraklasa promowane w kampanii Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl