“Tylko muzyka”, seriale i Ekstraklasa promowane w kampanii Polsatu

Telewizja Polsat 1 września br. rozpoczęła kampanię reklamową jesiennej ramówki. Promowane są w niej seriale “Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”, “Ludzie Chudego”, show “Tylko muzyka” oraz T-Mobile Ekstraklasa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmue prasę (tv guide'y), radio (m.in. Radio ZET), internet oraz outdoor (siatki wielkoformatowe).

Kreację przygotowała agencja Focus Advantage we współpracy z działem promocji pionu marketingu Telewizji Polsat, a za zakup mediów odpowiadał PHD Media Direction

Kampania potrwa do końca września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską