SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tymbark zmienia logo i opakowania

Do sprzedaży trafiają soki Tymbark w nowych opakowaniach i ze zmienionym logo. Redesign obejmuje nie tylko Polskę, lecz także całą Europę Centralną.

Nowy design opakowań soków Tymbark ma ułatwić konsumentom rozróżnianie ich poszczególnych wariantów smakowych, chroniąc jednocześnie markę przed rozmyciem wizerunku. Wprowadzane właśnie opakowania pokazują wielkie apetyczne owoce w nowoczesnej stylistyce. Jednocześnie znajduje się na nich nowe logo marki.

Opakowania soków Tymbark o zmienionym designie trafiły na polski rynek z początkiem marca. Zmianę identyfikacji wizualnej marki – obejmującą oprócz naszego kraju całą Europę Centralną – przygotowała firma projektowa SiebertHead.

Dołącz do dyskusji: Tymbark zmienia logo i opakowania

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pijak
To wielki sukces! Nie zauważyłem najmniejszej różnicy...
0 0
odpowiedź