SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tymbark zmienia logo i opakowania

Do sprzedaży trafiają soki Tymbark w nowych opakowaniach i ze zmienionym logo. Redesign obejmuje nie tylko Polskę, lecz także całą Europę Centralną.

Tymbark zmienia logo i opakowania

Nowy design opakowań soków Tymbark ma ułatwić konsumentom rozróżnianie ich poszczególnych wariantów smakowych, chroniąc jednocześnie markę przed rozmyciem wizerunku. Wprowadzane właśnie opakowania pokazują wielkie apetyczne owoce w nowoczesnej stylistyce. Jednocześnie znajduje się na nich nowe logo marki.

Opakowania soków Tymbark o zmienionym designie trafiły na polski rynek z początkiem marca. Zmianę identyfikacji wizualnej marki – obejmującą oprócz naszego kraju całą Europę Centralną – przygotowała firma projektowa SiebertHead.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tymbark zmienia logo i opakowania

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pijak
To wielki sukces! Nie zauważyłem najmniejszej różnicy...
odpowiedź