SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tyskie otwiera nas” zamiast Mecenasa i Mazura w reklamach piwa Tyskie (wideo)

Rusza kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Tyskie otwiera nas”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Televisor, Juice i Zenith.

Reklamy z kampanii pokazują różne osoby w wielu codziennych sytuacjach, które otwierają puszki i butelki piwa Tyskie. Zazwyczaj robią to w otoczeniu bliskich osób, co podkreśla slogan „Tyskie otwiera nas”.

Jest to początek nowego cyklu kreatywnego kampanii piwa Tyskie. Przez poprzednie dwa lata reklamy marki pokazywały przygody Mecenasa i Mazura, bohaterów inspirowanych filmem „CK Dezerterzy”. Latem ub.r. przeprowadzono promocję pod hasłem „Szukaj skarbów!”. Kreacją tych kampanii zajmowała się agencja Bardzo.

Kreację nowej kampanii też zajęła się agencja Bardzo. Spot nakręcił Maciej Sobieraj, wyreżyserował duet Konqubinat, produkcją zajęła się firma OTO Film, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Działania reklamowe będą realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz na outdoorze.

Dołącz do dyskusji: „Tyskie otwiera nas” zamiast Mecenasa i Mazura w reklamach piwa Tyskie (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Tyskie nie jest PIWEM, a napojem PIWOPODOBNYM!
odpowiedź
User
Martin Tajemniczy
Kiedys ciagle piłem Tyskie i to naprawde spoko ipiwo ale zmienilem na rzecz najlepszej Perły. Znacznie bardziej (z szcunkiem do innych) uwazam ja za najlepsza
odpowiedź
User
J23
Wszyscy liczyli na niezły biznes a tu dupa, nawet berlinki gorzej schodzą prawda trenerze?
odpowiedź