Tyszkiewicz, Kasprzyk oraz Jungowska nago w kampanii Dove

Beata Tyszkiewicz, Ewa Kasprzyk oraz Edyta Jungowska wystąpią wnowej kampanii linii Dove pro.age, która rusza w pierwszym tygodniulutego. Kreacja pokazuje dojrzałe kobiety, które są świadomeswojego piękna.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Odważna sesja zdjęciowa z udziałem trzech polskich gwiazd orazich wypowiedzi na temat filozofii pro.age są ilustracją mottokampanii: "piękno nie pyta o wiek". Celem komunikacji jestzainspirowanie Polek do zaakceptowania swojego ciała, niezależnieod wieku oraz przedstawienie nowej linii kosmetyków Dove pro.age,stworzonych z myślą o potrzebach dojrzałej skóry.

Reklamy z wizerunkami polskich gwiazd ukazywać się będą przeztrzy najbliższe miesiące w kilkunastu tytułach prasy kobiecej, wrazze zdjęciem ilustrującym globalną kampanię Dove. W miesięcznikach"Twój Styl", "Pani" oraz "Zwierciadło" pojawią się ponadtoczterostronicowe rozkładówki, poświęcone w całości tylko polskimtwarzom kampanii. Reklamie prasowej towarzyszą trzy spoty radiowe,w których polskie celebrities przedstawiają własne rozumieniefilozofii pro.age. Będą one emitowane m.in. w Radiu Zet.

Kreację i produkcję ATL (prasa) przygotowała agencja Los Mejores(uzupełnienie globalnej kampanii reklamowej autorstwa Gruppa66Ogilvy), sesję zdjęciową zrealizowała agencjaprodukcyjno-fotograficzna Shootme, produkcją spotów radiowychzajęło się Studio Zet, a za planowanie i zakup mediów odpowiada PHDPoland.

Metryka

Klient: Unilever Polska S.A.Agencja: Los MejoresBranża: KosmetykiTyp kampanii: ProduktowaManager projektu: Agnieszka KrajewskaArt director: Tomek PrussakowCopywriter: Zofia OdważnaDom mediowy: PHD PolandDom produkcyjny: SHOOTME (sesja fotograficzna)Grupa docelowa: Kobiety, wiek 35-54, miasta pow. 50 tys.,wykształcenie średnie i wyższe, dochód średni +

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]