Tytuły męskie straciły, „Logo” najbardziej w dół

Wszystkie męskie miesięczniki lifestylowe i shoppingowe miały w lutym br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Najwięcej straciło „Logo”, a pozycję lidera utrzymał „CKM”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem „CKM-u” (Marquard Media Polska) w lutym br. wyniosła 62 596 egz. i była o 13,3 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez serwis Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy „Logo” (Agora), który sprzedał się w ilości 51 368 egz., notując największy w rankingu spadek, wynoszący 16,9 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w porównaniu do lutego ub.r. spadła o 3,2 proc. i wyniosła 48 641 egz.

Pismo „Men's Health” (Motor-Presse Polska) miało łączone wydanie styczniowo-lutowe, które rozeszło się w ilości 77 551 egz. To o 7,4 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy również wydany został numer styczniowo-lutowy.

Sprzedaż magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w lutym br. wyniosła 47 168 egz., czyli o 8,4 proc. mniej niż rok temu.

Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że spadek sprzedaży zanotowały wszystkie magazyny, a największy, wynoszący 43,8 proc., dotknął miesięcznika „Playboy”.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski