SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tytus Klepacz i Adam Marzec: z Change Integrated do Euro RSCG Digital

Tytus Klepacz i Adam Marzec z początkiem marca obejmą funkcje dyrektorów kreatywnych agencji Euro RSCG Digital. Poprzednio pracowali wspólnie w Change Integrated.

- Doświadczenie w realizacji projektów multikanałowych, podejście do pracy i nieszablonowe myślenie - takie zalety Tytusa Klepacza i Adama Marca wymienia Michał Krejza, dyrektor zarządzający Euro RSCG Digital. - W czasach, kiedy wszystkie agencje reklamowe starają się być - przynajmniej na poziomie deklaracji - digital, chcemy pójść o krok dalej i udowodnić, że działania online przekładają się na zachowania konsumentów w realnym świecie - przekonuje.

Od października ub.r. stanowisko dyrektora kreatywnego było w agencji nieobsadzone. Wcześniej zajmował je Jakub Bogaczyński, który obecnie pracuje w Platige Image.

Tytus Klepacz (na zdjęciu z lewej) i Adam Marzec team kreatywny tworzą od dwóch lat, od kiedy pracują w Change Integrated. Trzykrotnie triumfowali w polskiej edycji Young Creatives, byli też nagradzani w konkursach KTR, ADC*E, One Show i D&AD. Pracowali dla takich klientów jak m.in. Škoda, Mitsubishi, Bank Millennium, Canal+, Hochland, Google, Onet i Zumi. Wcześniej Klepacz był związany z S4, a Marzec - z TBWA Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Tytus Klepacz i Adam Marzec: z Change Integrated do Euro RSCG Digital

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pytalski
ale dlaczego odeszli?
odpowiedź