Udany powrót „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wygrała z konkurencją

Show „Kocham Cię, Polsko!” po powrocie do TVP2 oglądało średnio 2,09 mln osób, o 260 tys. widzów więcej niż jesienią 2012 roku. Stacja w paśmie jego emisji była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 5,18 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Udany powrót „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wygrała z konkurencją
fot. TVP

Średnia oglądalność całej dziewiątej edycji rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!” wyniosła 2,09 mln widzów, co przełożyło się na 14,39 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o 20.05, w okresie od 5 marca do 21 maja br.

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek formatu, który zainteresował 2,39 mln osób.

Trzy topowe odcinki

W porównaniu do ósmej serii, emitowanej jesienią 2012 roku, program zyskał 260 tys. widzów. Wówczas „Kocham Cię, Polsko!” śledziło średnio 1,83 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 10,94 proc. oraz 7,19 proc. Wówczas format pokazywany był w niedziele o godz. 20.05.

TVP2 w czasie emisji show była liderem rynku telewizyjnego. W tym paśmie drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas „Małych gigantów” i filmy fabularne, co dało tej stacji 13,32 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. jeden odcinek „Surprise, Surprise” i filmy fabularne; 10,46 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. kroniki sportowe, prognoza pogody i serial „Strażacy”; 10,32 proc.).

W grupie komercyjnej liderem był już jednak Polsat, a dalej uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Kocham Cię, Polsko!” wyniosły 5,18 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVP2 jest zadowolona z wyników oglądalności „Kocham Cię, Polsko” i zastanawia się nad kontynuacją formatu. Jesienią w sobotnie wieczory widzowie Dwójki obejrzą jednak talent-show „The Voice of Poland”, którego siódma edycja jest już przygotowywana. To oznacza, że „Kocham Cię, Polsko” może powrócić do jesiennej ramówki innego dnia, albo dopiero za rok, czyli na wiosnę 2017 roku.

W „Kocham Cię, Polsko! 9” dwie drużyny pod wodzą kapitanów Tomasza Kammela i Macieja Musiała, rywalizowały między sobą, biorąc udział w grach towarzyskich i quizach, odgadując zagadki muzyczne oraz odpowiadając na pytania z wiedzy o Polsce. Program prowadziła Barbara Kurdej-Szatan, a produkowała go firma Rochstar.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online