SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Unbelievable happens” - wspomnienia angielskich turystów w spocie promującym Polskę (wideo)

Nowa reklama polskich atrakcji turystycznych skierowana na rynek brytyjski pokazuje relację angielskiego chłopca z podróży po naszym kraju. Klip na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych przygotowały firmy Opus Film i Platige Image.

W opowieści chłopca ożywają widowiskowe sceny i bohaterowie wydarzeń historycznych i legend związanych z Gdańskiem, Warszawą, Krakowem i Tatrami. Podsumowuje to slogan „Where the unbelievable happens”. Klip odsyła do serwisu Polska.pl, którego prowadzenie Ministerstwo Spraw Zagranicznych przejęło od Agory w maju br. (więcej na ten temat).

Poprzednia duża kampania Polski w krajach zachodniej Europy była prowadzona w czerwcu br. z okazji 25-lecia przemian ustrojowych w naszym kraju. Narratorem spotu pod hasłem „Polska. Spring into new” był znany fotograf Chris Niedenthal (obejrzyj to).

W tamtych reklamach po raz pierwszy pojawiło się logo Polski w formie czerwonej sprężyny, które będzie oficjalnym znakiem promocyjnym naszego kraju. Obecnie trwa głosowanie na ostateczną wersję tej grafiki (przeczytaj o tym więcej).

Scenarzystą i reżyserem nowego spotu jest Paweł Borowski, a zdjęcia wykonał Tomasz Naumiuk. Produkcją zajął się dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcją - studio Platige Image.

Dołącz do dyskusji: „Unbelievable happens” - wspomnienia angielskich turystów w spocie promującym Polskę (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Kretyni z Wirtualnych Mediów nic nie piszą o braku krzyża na Giewoncie. Dlaczego mnie to nie dziwi?
odpowiedź
User
Ryhu
Latający rycerze, ciągany stadion i smok-biznesmen.... Już widzę te hordy turystów walące drzwiami i oknami. Może pomyślą, że tu jest legalne LSD... Nie zgadzam się, żeby moje podatki szły na taki chłam, kiedy drogi są pełne dziur a pielęgniarka zarabia 1000zł butto/miesiąc.
odpowiedź
User
j
Anglicy stawiają na turystów z Chin bo to oni mają pieniądze, a Polacy na Anglików, którzy do Krakowa latają tanimi liniami, żeby się urżnąć. Oni w dupie mają smoka wawelskiego i rycerzy.
odpowiedź