SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Unbelievable happens” - wspomnienia angielskich turystów w spocie promującym Polskę (wideo)

Nowa reklama polskich atrakcji turystycznych skierowana na rynek brytyjski pokazuje relację angielskiego chłopca z podróży po naszym kraju. Klip na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych przygotowały firmy Opus Film i Platige Image.

Article

W opowieści chłopca ożywają widowiskowe sceny i bohaterowie wydarzeń historycznych i legend związanych z Gdańskiem, Warszawą, Krakowem i Tatrami. Podsumowuje to slogan „Where the unbelievable happens”. Klip odsyła do serwisu Polska.pl, którego prowadzenie Ministerstwo Spraw Zagranicznych przejęło od Agory w maju br. (więcej na ten temat).

Poprzednia duża kampania Polski w krajach zachodniej Europy była prowadzona w czerwcu br. z okazji 25-lecia przemian ustrojowych w naszym kraju. Narratorem spotu pod hasłem „Polska. Spring into new” był znany fotograf Chris Niedenthal (obejrzyj to).

W tamtych reklamach po raz pierwszy pojawiło się logo Polski w formie czerwonej sprężyny, które będzie oficjalnym znakiem promocyjnym naszego kraju. Obecnie trwa głosowanie na ostateczną wersję tej grafiki (przeczytaj o tym więcej).

Scenarzystą i reżyserem nowego spotu jest Paweł Borowski, a zdjęcia wykonał Tomasz Naumiuk. Produkcją zajął się dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcją - studio Platige Image.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Unbelievable happens” - wspomnienia angielskich turystów w spocie promującym Polskę (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Kretyni z Wirtualnych Mediów nic nie piszą o braku krzyża na Giewoncie. Dlaczego mnie to nie dziwi?
14 20
odpowiedź
User
Ryhu
Latający rycerze, ciągany stadion i smok-biznesmen.... Już widzę te hordy turystów walące drzwiami i oknami. Może pomyślą, że tu jest legalne LSD... Nie zgadzam się, żeby moje podatki szły na taki chłam, kiedy drogi są pełne dziur a pielęgniarka zarabia 1000zł butto/miesiąc.
13 11
odpowiedź
User
j
Anglicy stawiają na turystów z Chin bo to oni mają pieniądze, a Polacy na Anglików, którzy do Krakowa latają tanimi liniami, żeby się urżnąć. Oni w dupie mają smoka wawelskiego i rycerzy.
15 9
odpowiedź
User
Polones Copue
Parę lat temu oglądałem fajny film w reżyserii Pawła Borowskiego, pt. "Zero". Nakręcił też sporo solidnych reklam. Ale ten spot niestety mnie nie przekonuje. Owszem, jest nasycony efektami specjalnymi, tak jak nakazuje aktualny trend. Za to na poziomie historii jest przestarzały. Tatuś z teczką, który cały czas tylko wysadza synka z mamusią z samochodu kombi i leci podpisywać kontrakty, to jest obraz seksistowski, rodem z lat 90-tych. Smok biznesmen mnie najpierw wystraszył, a potem zażenował. Ogólnie bajka skierowana do synów biznesmenów, którzy mają przekonać tatusiów, żeby pojechali całą rodziną do Sopotu i potem do Małopolski na biznes-wakacje? Trochę mi się to nie klei. Tak, wiem że zrobienie filmu promocyjnego kraju, a szczególnie takiego kraju, jak Polska to nie jest łatwe zadanie. Trudniejsze niż spot dla banku. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale Paweł Borowski występuje w tym projekcie zarówno jako dział kreacji, jak też jako reżyser? Czyli autorskie kino reklamowe. Nie znalazłem informacji, kto był po stronie klienta.
12 8
odpowiedź
User
Anita
Haha, śmieszne. Brytyjski chłopiec mówi, że był na "vacation"?! Chyba ten jego ojciec jest jedna z USA ;)
11 9
odpowiedź