Urodzinowy „Dzień Otwarty” PR III

Wbrew obawom słuchaczy, Program 3 Polskiego Radia organizuje w najbliższą sobotę (13 maja) kolejny „Dzień Otwarty”. Słuchacze skupieni wokół fanpage’a „Ratujmy Trójkę” mobilizują się szczególnie na ten dzień.

Jacek Kowalski
Jacek Kowalski
Udostępnij artykuł:

Dyrekcja radiowej Trójki zapewnia, że Dzień Otwarty to prezent dla słuchaczy. - Trójka ma swoje tajemnice, które w pewien sposób kreują jej urok, a może nawet magię. Jednak od czasu do czasu decydujemy się uchylić drzwi przed słuchaczami, którzy są dla nas najważniejsi. I pokazać im, jak pracujemy na co dzień, przygotowując ich ulubione audycje - mówi Adam Hlebowicz, dyrektor anteny. Pretekstem dla otwarcia drzwi radia są 55. urodziny Trójki. - Ani ja, ani również cały zespół nie wyobrażamy sobie, żeby podczas tych urodzin zabrakło najważniejszych gości - naszych wiernych fanów, którzy są z nami na dobre i złe - uzupełnia Hlebowicz.

Rozgłośnię można będzie zwiedzać niemal przez cały dzień - od godz. 10.00 do 18.00. Goście zajrzą m.in. do studiów realizatorskich, reżyserki, newsroomu oraz na blok emisyjny. - Pokażemy, jak powstają programy na żywo, materiały reporterskie i serwisy informacyjne - zapowiadają dziennikarze z Myśliwieckiej. Będą także spotkania z osobowościami rozgłośni: Markiem Niedźwieckim, Wojciechem Mannem, Piotrem Baronem, Michałem Olszańskim, Arturem Andrusem, Agnieszką Szydłowską i Katarzyną Kłosińską.

W programie zwiedzania znajdą się także konkursy z nagrodami, atrakcje w trójkowym ogródku i pokazy w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej. W godz. 12.00-16.00 Hirek Wrona zaprezentuje, jak montuje się dźwięk i miksuje muzykę z czarnych płyt.

Na urodzinowe otwarcie studia przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7 szczególnie szykują się słuchacze, skupieni wokół facebookowego fanpage’a „Ratujmy Trójkę”. Jeszcze w lutym br. zbierali podpisy pod apelem o zorganizowanie Drzwi Otwartych. Akcja zbierania podpisów pod listem zatytułowana była „Trójko, otwórz drzwi!”. Pod listem, umieszczonym na stronie internetowej, podpisało się ponad 890 osób. - To jest pierwsza nasza inicjatywa, która stwarza możliwość podjęcia dyskusji. Mam nadzieję, że dyrektor Adam Hlebowicz weźmie to pod uwagę i przychyli się do naszej prośby - mówiła dla Wirtualnemedia.pl inicjatorka akcji. Dyrektor Adam Hlebowicz odpowiadał wówczas, że i tak było w planach otwarcie drzwi dla słuchaczy. Słowa dotrzymał.

Teraz fani PR3 zwołują się na sobotę, na godzinę 12. - Jako grupa „Ratujmy Trójkę” przygotowujemy drobne niespodzianki dla przybyłych oraz dla naszych Redaktorów - czytamy w apelu na Facebooku.

Ostatnią z akcji osób skupionych wokół fanpage’a „Ratujmy Trójkę” była próba wywindowania piosenki „Kocham Wolność” Chłopców z Placu Broni na pierwsze miejsce Polskiego Topu Wszechczasów (2 maja). To się jednak nie udało: pierwsze miejsce przypadło „Autobiografii” Perfectu.

Program 3 Polskiego Radia zaczął nadawanie 1 kwietnia 1962 roku. W tym roku rozgłośnia świętuje 55. urodziny, z okazji których przygotowała kilkanaście koncertów artystów z kraju i zagranicy. W marcu i kwietniu w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej wystąpili m.in.: Sting, Amy MacDonald, Gregory Porter, Max Richter, Edyta Bartosiewicz i T. Love. Dzień Otwarty na Myśliwieckiej jest zwieńczeniem urodzin stacji. Ostatni Dzień Otwarty odbyl się na Myśliwieckiej w 2014 roku.

Trójka w pierwszym kwartale 2017 roku uplasowała się na czwartym miejscu pod względem słuchalności z wynikiem na poziomie 7,7 proc. Udział rozgłośni zmniejszył się o 0,9 pkt. proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"