SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Urszula Jaworowska i Małgorzata Michalik dyrektorkami zarządzającymi Streetcom

Urszula Jaworowska i Małgorzata Michalik awansowały w agencji Streetcom na stanowiska managing directorów. Michalik pokieruje także nowym działem e-commerce & non-standard trial solutions.

Od lewej: Małgorzata Michalik i Urszula Jaworowska Article

Urszula Jaworowska ostatnio pełniła funkcję client service directora. Jako dyrektor zarządzającej, podlegać jej będą działy client service, komunikacji, IT i kreacji.  Z firmą związana jest od 2010 roku, zaczynała jako junior account executive. W poprzednich latach realizowała projekty dla kluczowych klientów agencji, zajmowała się także wprowadzeniem Streetcom na rynek litewski, czeski i węgierski.

Nowy dział e -commerce & non-standard trial solutions prowadzony przez Małgorzatę Michalik specjalizuje się w budowaniu relacji  marek z konsumentami za pośrednictwem e-commerce. Michalik odpowiada za rozwój współpracy z klientami agencji, w tym za globalną obsługę kluczowego klienta P&G. W ramach nowej struktury wyróżniono: pion strategiczny, client service (obsługujący rynki Europy Zachodniej i Centralnej) oraz e -commerce services (odpowiedzialny za budowę bazy partnerów wśród eRetailerów).

Jaworowska i Michalik raportują do Matyldy Szymalskiej, prezes zarządu Streetcom.

Do zespołu Małgorzaty Michalik dołączyła Magdalena Dyc. Jako e -commerce account manager będzie odpowiedzialna za rozwój rynku Europy wschodniej. Na stanowisko e -commerce account managera awansowała Sylwia Marciniak.

Zuzanna Tomaszek pełni funkcję senior account executive i odpowiada za egzekucję projektów w Europie Środkowej. Tomaszek ostatnio pracowała w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, gdzie zajmowała się obsługą regionalną P&G.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Urszula Jaworowska i Małgorzata Michalik dyrektorkami zarządzającymi Streetcom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing