Agencja Deloitte Digital rozpoczęła obsługę reklamową marki Łomża na początku 2017 roku. Odpowiadała za działania w internecie oraz reklamę ATL. Wygrała wówczas w przetargu firmy Van Pur, przejmując tym samym obsługę tej marki od agencji MullenLowe Warsaw.
Z naszych informacji wynika, że Van Pur postanowił właśnie zakończyć współpracę z Deloitte Digital. Nie udało nam się ustalić czy powodem jej zakończenia była obecna sytuacja agencji - w grudniu agencja postanowiła zrezygnować z realizowania projektów reklamowych ATL.
Przedstawiciele Van Pur nie odpowiedzieli nam na pytania dotyczące zakończenia tej współpracy ani też związane z wyborem nowej agencji do obsługi reklamowej Łomży. - Browar Łomża oraz Deloitte Digital zakończyły współpracę na mocy wiążącej strony umowy, która była podpisana do końca grudnia 2017 roku, w związku z końcem zrealizowanego projektu - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Gronert odpowiedzialna w Deloitte Digital za kontakty z mediami.












