SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Vileda: nowy mop Ultramax wsparty kampanią (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promocyjna ulepszonego mopa płaskiego Ultramax marki Vileda. Akcję przygotowały firmy Spark Foundry i Sfera Group.

Article

Nowy spot reklamowy marki Vileda prezentuje ulepszony mop płaski Ultramax z bezdotykowym systemem wyciskania. Głównym celem kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to produkt, który sprawia, że mycie powierzchni odbywa się bez użycia siły.

Reklama będzie emitowana w telewizji do 29 października br. w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP) oraz w kanałach tematycznych.

Przekaz wesprą działania w internecie (spoty, banery, social media), punktach sprzedaży (materiały POS) oraz działania PR. Symultanicznie w wybranych kanałach telewizyjnych prowadzone będą działania product placement. Zestaw Ultramax w użyciu będzie można zobaczyć m.in. w takich programach i serialach jak Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Nasz nowy dom, Rodzinka.pl i Przyjaciółki. Dodatkowo spoty będą wyświetlane w placówkach Medicover i LuxMed jako część większej kampanii o charakterze prozdrowotnym pt. "Wykurz kurz".

Całość działań reklamowych koordynuje Spark Foundry, a za działania PR odpowiada agencja Sfera Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vileda: nowy mop Ultramax wsparty kampanią (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
machatron
Mam dokładnie taki mop i faktycznie jest super, ale dla mnie gamechangerem jest odkurzacz electrolux pure
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing