W 2009 roku spadła sprzedaż tygodników opinii

Największe tygodniki opinii zamknęły 2009 r. spadkiem sprzedaży. Liderem była "Polityka", najwięcej - 22 proc. - stracił "Przekrój" a wzrosła sprzedaż tylko "Gościa Niedzielnego"  - raport Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Polityki" w 2009 r. wyniosła 144 581 egz., czyli o 5 proc. mniej niż w 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 136 346 egz. (wzrost o 5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 110 211 egz. (spadek o 9 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miał sprzedaż mniejszą o 12 procent niż w 2008 roku. Największy spadek sprzedaży zanotował jednak piąty “Przekrój” - aż 22 procent.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

"Mam Talent!" z nową prowadzącą. To ona zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak

"Mam Talent!" z nową prowadzącą. To ona zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić