W maju zyskała TV Puls, ostro w dół TVP 1 i TVP 2

Liderem rynku telewizyjnego w maju była TVP 1 - na czwarte miejsc spadł Polsat. W grupie komercyjnej (16-49) pozycji lidera “Jedynka” już jednak nie utrzymała. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w maju 2010 roku była "Jedynka" - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W porównaniu z analogicznym okresem w 2009 roku TVP 1 zanotowała spadek udziału w rynku aż o 3,38 punktu proc. do poziomu 18,61 proc.. Druga w rankingu telewizja TVN straciła 0,17 punktu proc. (14,12 proc.).

Na trzecie miejsce spadła TVP 2, która zanotowała udział w rynku mniejszy o 1,95 punktu proc. (14,11 proc.). Na czwartej pozycji - spadek o 0,38 punktu proc. - znalazła się Telewizja Polsat (14,01 proc.).

W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych – pozycji numer jeden nie utrzymała TVP 1. Jej udział w rynku spadł o 2,87 punktu procentowego. 

W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera znalazła się TVN, która zanotowała jednak spadek udziału w rynku. Wszyscy 16-49 miasta (bez gości). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami