SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach „Tube News”

Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek nowy magazyn dla młodzieży „Tube News”, będącym wydaniem specjalnym dwutygodnika „Bravo”. To pierwsze pismo w Polsce poświęcone młodym twórcom wideo w sieci.

W pierwszym numerze, które ukazało się 14 kwietnia br., znalazły się wywiady i sesje zdjęciowe gwiazd YouTube’a takich jak m.in: Sylwester Wardęga, Rezigiusz, Banshee, Stuu, Blowek, JDabrowsky, PewDiePie, Kaiko czy Red Lipstick Monster.

Redakcja umieściła ponadto kilkustronicowy dział poradniczy dla początkujących youtuberów, z którego czytelnik dowie się m.in. jak założyć własny kanał, jakich błędów się wystrzegać oraz rady, triki i fachowe informacje sprzętowe.

Pierwsze wydanie magazynu liczy 48 stron i ukazało się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy. „Bravo Tube News” kosztuje 3,99 zł.

Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, informuje portal Wirtualnemedia.pl, że pierwszy numer pisma będzie obecny w sprzedaży przez dwa miesiące. Decyzję co do cyklu wydawniczego tytułu spółka podejmie na podstawie oceny wyników sprzedaży tego wydania.

Wprowadzeniu „Bravo Tube News” na rynek towarzyszą działania promocyjne w internecie - głównie na portalach społecznościowych.

O planach stworzenia nowego tytułu w segmencie pism młodzieżowych Bauera informowaliśmy już w marcu br. Wtedy spółka podała, że przeprowadziła zwolnienia w tym segmencie, ale jednocześnie zaproponowała wszystkim zwolnionym dalszą współpracę (więcej na ten temat).

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” w 2014 roku wyniosła 98 952 egz. W porównaniu do 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 32,29 proc. (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach „Tube News”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rej
Patrząc na okładkę to odbiorcami są ludzie do 12, może 15 roku życia. A tacy już prawie nie czytają.
odpowiedź
User
pavv
Nie widzę sensu istnienia takiego periodyka. Gazeta o internecie... 15 lat temu takie rubryki były w gazetach o komputerach, a nawet na dołączonych płytkach były zgrane wybrane strony internetowe, aby można było mieć w domu namiastkę internetu bowiem mało która prywatna osoba ze względu na koszty i brak możliwości technicznych miała internet w domu.
odpowiedź
User
mati
"Bycie jutuberem jest bardziej obciachowe od bycia prostytutką"
~Paolo Coelho
odpowiedź