W pierwszym numerze, które ukazało się 14 kwietnia br., znalazły się wywiady i sesje zdjęciowe gwiazd YouTube’a takich jak m.in: Sylwester Wardęga, Rezigiusz, Banshee, Stuu, Blowek, JDabrowsky, PewDiePie, Kaiko czy Red Lipstick Monster.Redakcja umieściła ponadto kilkustronicowy dział poradniczy dla początkujących youtuberów, z którego czytelnik dowie się m.in. jak założyć własny kanał, jakich błędów się wystrzegać oraz rady, triki i fachowe informacje sprzętowe.Pierwsze wydanie magazynu liczy 48 stron i ukazało się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy. „Bravo Tube News” kosztuje 3,99 zł.Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, informuje portal Wirtualnemedia.pl, że pierwszy numer pisma będzie obecny w sprzedaży przez dwa miesiące. Decyzję co do cyklu wydawniczego tytułu spółka podejmie na podstawie oceny wyników sprzedaży tego wydania.Wprowadzeniu „Bravo Tube News” na rynek towarzyszą działania promocyjne w internecie - głównie na portalach społecznościowych.O planach stworzenia nowego tytułu w segmencie pism młodzieżowych Bauera informowaliśmy już w marcu br. Wtedy spółka podała, że przeprowadziła zwolnienia w tym segmencie, ale jednocześnie zaproponowała wszystkim zwolnionym dalszą współpracę (więcej na ten temat).

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale JedynkiZ danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” w 2014 roku wyniosła 98 952 egz. W porównaniu do 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 32,29 proc. (dowiedz się więcej).











