SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Warsaw Shore” hitem MTV. Widownia cały czas rośnie

Cztery pierwsze odcinki reality-show “Warsaw Shore” obejrzało w paśmie premierowym średnio 141 tys. widzów. Produkcja notuje udział w rynku kilkanaście razy wyższy od średniego dobowego udziału stacji i daje MTV Polska zdecydowaną wygraną z konkurencją.

Premierowe odcinki “Warsaw Shore” oglądać można w niedziele o 23.00 począwszy od 10 listopada br. Po czterech tygodniach emisji reality-show gromadzi średnio 141 tys. widzów, co daje stacji MTV Polska 2,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 3,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl

Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek. Np. drugi miał 140 tys. widzów , a czwarty śledziło już 153 tys. osób.  Format notuje też udział w rynku wielokrotnie wyższy od dobowego udziału MTV Polska, który w okresie od 10 listopada do 1 grudnia br.  wynosił odpowiednio 0,12 proc. i 0,23 proc.

Topowe odcinki “Warsaw Shore”

Top odcinki

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

01-12-2013

152 817

2,67%

24-11-2013

149 994

2,00%

17-11-2013

140 116

2,08%


W czasie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” kanał MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,39 proc. plasuje się muzyczna Eska TV. Kolejne lokaty zajmują 4fun.tv (0,31 proc.) i Viva Polska (0,19 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów w grupie komercyjnej.

“Warsaw Shore” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

MTV Polska – Warsaw...

141 211

2,14%

3,25%

Eska TV

25 285

0,39%

0,61%

4fun.tv

20 214

0,31%

0,53%

Viva Polska

12 380

0,19%

0,22%


Budzące kontrowersje reality-show „Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn. Przez cały październik kamery towarzyszyły im w domu, w pracy oraz podczas imprez. Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Produkcja doczekała się w USA aż sześciu edycji. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Golden Media Polska (dowiedz się więcej).

Wprowadzenie programu na antenę wsparte było kampanią reklamową obejmującą głównie internet, a także outdoor i kina (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: “Warsaw Shore” hitem MTV. Widownia cały czas rośnie

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mariusz
nie ma czym się chwalić - za 10 lat puszczą pornusa i też będą zachwyty jak im popularność rośnie. to są telewizyjne rzygi
odpowiedź
User
pavv
Znowu policzyli oglądających, psa i pająka na ścianie. U mnie w domu zwykle oglądalność wielu programów i filmów wynosi 3-4 osoby, a fizycznie to jest 1 lub 2 osoby. Przykładowo wczoraj żona oglądała Klan, ja siedziałem przy laptopie, a córka rozwiązywała lekcje. Teoretyczna oglądalność: 3. Praktyczna: 1.
Inna sprawa to co to za oglądalność 100 tys? Mniejsze miasteczko to raptem jest... no ale MTV zapłaciła za to, żeby na portalach ukazał się w/w artykuł. Może za miesiąc będzie o 1 tys więcej... chociaż raczej nie, bo ci co teraz oglądają mają resztki komórek mózgowych które wystarczają do ogarniania (nie rozumienia) kolorowych obrazków, a za miesiąc już nie będą mieli żadnej. Nowych widzów nie ma skąd wziąć.
odpowiedź
User
Kurdupel
Nigdy tego nie oglądałem, ale te filmiki pokazują, że ludzie zachwycają się tym, co widzieli za młodu na dyskotekach. Jak księżniczka z pakerem mówią do siebie czule zaczynając lub kończąc zdanie słowem "kur..a". Aż wstyd tego słuchać.
odpowiedź