SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Warsaw Shore: Summer Camp” oglądało 116 tys. widzów. MTV pokonało konkurencję

Letnią odsłonę „Warsaw Shore” oglądało średnio 116 tys. widzów. W porównaniu do trzeciej serii programu, emitowanej wiosną ub.r., produkcja zyskała 15 tys. oglądających. MTV Polska w czasie emisji reality-show nie dał szans swoim głównym konkurentom, a wpływy z reklam wyniosły 553 tys. zł.

Premierowe odcinki letniej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pt. „Warsaw Shore: Summer Camp” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 11 października 2015 roku do 3 stycznia 2016 roku. Produkcję oglądało średnio 116 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,43 proc. udziału w grupie 4+ i 2,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 15 listopada ub.r. - obejrzało go średnio 145 tys. osób.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Godz.

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

15-11-2015

23:00:30

144 918

1,79%

06-12-2015

22:59:45

144 300

1,83%

13-12-2015

23:00:26

129 463

1,63%

Wakacyjna odsłona „Ekipy z Warszawy” w porównaniu do pierwszej części trzeciej serii programu zyskała 15 tys. widzów. Wówczas reality-show (odcinki pokazane w okresie od 29 marca do 14 czerwca ub.r.) oglądało średnio 101 tys. osób, a jego udział uplasował się na poziomie odpowiednio 1,25 proc. i 2,15 proc.

MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore: Summer Camp” było zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,45 proc. uplasowała się Eska TV, a kolejne lokaty zajęły stacje muzyczne: 4fun.tv (0,05 proc.) i Viva Polska (0,03 proc.). Taka sama była kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

MTV Polska - Warsaw Shore: Summer Camp

115 936

1,43%

2,53%

Eska TV

36 488

0,45%

0,71%

4fun.tv

4 100

0,05%

0,09%

VIVA Polska

2 615

0,03%

0,04%

Wpływy reklamowe z rozrywkowego formatu wyniosły 553 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Reality-show „Warsaw Shore: Summer Camp  nagrywany był podczas wakacji w Łebie. Na potrzeby programu uczestnicy zamieszkali w domu z basenem, obok którego utworzono dla nich sztuczną plażę. Oprócz imprez w Łebie uczestnicy podróżowali do innych nadmorskich miast, gdzie odwiedzali kluby.

Od 10 stycznia br. w niedziele o godz. 23.00 MTV Polska będzie nadawać 7-odcinkowy program „Warsaw Shore - Summer Camp, oglądaj z dziewczynami”, w którym widzowie zobaczą, jak uczestniczki poprzednich edycji „Warsaw Shore” oglądają i komentują właśnie „Summer Camp” (więcej na ten temat).

Niedawno zakończyły się też zdjęcia do piątej edycji reality-show „Warsaw Shore”, która do ramówki MTV Polska prawdopodobnie trafi  na wiosnę 2016 roku. W nowych odcinkach zabraknie Alana Kwiecińskiego, który zrezygnował z udziału w programie.

Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore: Summer Camp” oglądało 116 tys. widzów. MTV pokonało konkurencję

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anon
"Music" TV. Dobre
odpowiedź
User
Archbishop
Summer camp był dobry, na pewno lepszy od poprzedniego sezonu. Uczestnicy spisali się nieźle, dziewczyny najbardziej (mimo, że jestem fanem Ptysia). Trochę za mocno pograli w ostatnim odcinku, zakończenie było kiepskie, ale cóż - ochrona się nie popisała. Alan wyraźnie zniknął od połowy campu, być może kazali mu wrócić po wyjściu z domu i spasował. Pozdrowienia dla WShore!
odpowiedź
User
lolik
Nie rozumiem jak kanały muzyczne są konkurencją dla kanału rozrywkowego? I dlaczego tylko te?
odpowiedź