„Washington Post” z milionem cyfrowych subskrybentów, dwukrotny wzrost od początku roku

„Washington Post” potwierdził, że liczba cyfrowych subskrybentów dziennika przekroczyła milion, o 500 tys. więcej niż na początku 2017 roku. „Washington Post” dołączył do czołówki amerykańskich tytułów budujących z powodzeniem źródła przychodów w segmencie cyfrowym.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O nowych statystykach dotyczących cyfrowej dystrybucji „Washington Post” poinformował w wewnętrznym mailu do pracowników Fred Ryan, wydawca dziennika.

W korespondencji Ryan ujawnił, że liczba subskrybentów płacących miesięcznie za dostęp do treści w serwisie Washington Post przekroczyła milion. To oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu ze styczniem br., gdy płacących użytkowników było ok. 500 tys. i trzykrotnie więcej niż jesienią ub.r.

Ryan nie podał żadnych bliższych szczegółów dotyczących płatnych subskrypcji dziennika. Zachodnie media podkreślają jednak, że przekraczając próg miliona cyfrowych subskrybentów „Washington Post” dołączył do wąskiego na razie grona tytułów w amerykańskiej prasie, dla których internetowe opłaty stają się znaczącym źródłem przychodów. Największy konkurent „Washington Post”, dziennik „Wall Street Journal” posiada obecnie ponad 1,2 mln subskrybentów, jednak niedoścignionym liderem pozostaje „New York Times” z liczbą 2,3 mln płatnych użytkowników cyfrowej wersji tytułu.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style