„Washington Post” z milionem cyfrowych subskrybentów, dwukrotny wzrost od początku roku

„Washington Post” potwierdził, że liczba cyfrowych subskrybentów dziennika przekroczyła milion, o 500 tys. więcej niż na początku 2017 roku. „Washington Post” dołączył do czołówki amerykańskich tytułów budujących z powodzeniem źródła przychodów w segmencie cyfrowym.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O nowych statystykach dotyczących cyfrowej dystrybucji „Washington Post” poinformował w wewnętrznym mailu do pracowników Fred Ryan, wydawca dziennika.

W korespondencji Ryan ujawnił, że liczba subskrybentów płacących miesięcznie za dostęp do treści w serwisie Washington Post przekroczyła milion. To oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu ze styczniem br., gdy płacących użytkowników było ok. 500 tys. i trzykrotnie więcej niż jesienią ub.r.

Ryan nie podał żadnych bliższych szczegółów dotyczących płatnych subskrypcji dziennika. Zachodnie media podkreślają jednak, że przekraczając próg miliona cyfrowych subskrybentów „Washington Post” dołączył do wąskiego na razie grona tytułów w amerykańskiej prasie, dla których internetowe opłaty stają się znaczącym źródłem przychodów. Największy konkurent „Washington Post”, dziennik „Wall Street Journal” posiada obecnie ponad 1,2 mln subskrybentów, jednak niedoścignionym liderem pozostaje „New York Times” z liczbą 2,3 mln płatnych użytkowników cyfrowej wersji tytułu.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"