SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Większy zarząd i roszady w Infor Biznes

Monika Szulc-Wąsikowska została wiceprezesem spółki Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej” i kilku serwisów internetowych. Opuszczone przez nią stanowisko dyrektora Centrum Reklamy objęła zaś Katarzyna Jasińska-Szulc.

Monika Szulc-WąsikowskaMonika Szulc-Wąsikowska

Monika Szulc-Wąsikowska jako wiceprezes Infor Biznes odpowiedzialna będzie za cały obszar sprzedażowo-marketingowy w spółce, czyli za Centrum Reklamy oraz za Centrum Marketingu i Sprzedaży. Jej dołączenie do zarządu Infor Biznes oznacza, że znów będzie on dwuosobowy - tak było do kwietnia br. gdy członkiem zarządu firmy był Marcin Malinowski (więcej na ten temat).

- Wzmocnienie zarządu pomoże w realizacji zadań i celów strategicznych - informuje spółka. Prezesem Infor Biznes jest Ewa Świstuniuk.

Monika Szulc-Wąsikowska związana jest z Inforem od kilkunastu lat. Pracowała w działach marketingu, promocji sprzedaży i w dziale konferencji. W biurze reklamy Infor Biznes pracuje od 2004 roku, gdzie zaczynała od stanowiska kierownika działu wsparcia sprzedaży, a potem była zastępcą dyrektora biura reklamy i dyrektorem biura reklamy.

Ostatnio Szulc-Wąsikowska była dyrektorem Centrum Reklamy Infor Biznes. Od 1 września br. kierowanie tą jednostką przejęła Katarzyna Jasińska-Szulc, dotychczasowa jej dyrektor ds. sprzedaży.

Natomiast od 1 lipca br. nowego szefa ma Centrum Marketingu i Sprzedaży. Zarządzane jest przez Anetę Kowalską, która przeszła z analogicznej komórki w spółce Infor PL.

Dołącz do dyskusji: Większy zarząd i roszady w Infor Biznes

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waluś
W 2004 roku nie było jeszcze Infor Biznes więc jak Monika Szulc mogła być kierownikiem dziełu wsparcia sprzedaży? Oto zagadka. A może tylko koloryzacja CV-ki?
odpowiedź
User
gość
Waluś, uwierz, była. I to po ładnych kilku latach pracy w Inforze. Czy masz jakiś problem z jej awansem, czy to tylko codzienna frustracja brakiem własnych sukcesów?
odpowiedź
User
Analityk
Sukcesu nie zazdroszczę, ale zastanawia fakt, że sprzedaż DGP, jaki i innych gazet codziennych, spadła o jakieś 50 procent w ciagu ostatnich czterach lat, a jedyna wizja zarządu to powiększanie własnych pensji i przyjmowanie kolejnyc członków, zamiast zainwestowanie w dobe teksty, które ktoś będzie chciał kupić. A dziennikarzom, zwłaszcza na śmieciówkach, czyli większości, systemtycznie obniża się honoraria. Ciekawa strategia.
odpowiedź