WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Orange z najszybszym internetem mobilnym, wyprzedził T-Mobile

Jak marki grają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

2018-01-12 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W niedzielę 14 stycznia po raz 26 zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Jak co roku, w akcję angażuje się wiele znanych marek i firm. Prezentujemy wybrane aktywacje brandów towarzyszące tegorocznemu finałowi WOŚP.

Jerzy Owsiak, foto: TVN/Cezary Piwowarski Jerzy Owsiak, foto: TVN/Cezary Piwowarski

Play, jeden ze sponsorów głównych Orkiestry, przygotował szereg aktywności wspomagających WOŚP. Jedną z nich jest 24-godzinny stream z udziałem znanych twórców internetowych – Macieja Dąbrowskiego (aka. Człowiek Warga), Paulina Mikuła, Mieciu Mietczyński, Ajgor Ignacy, Łukasz Jakóbiak czy Martin Stankiewicz. Relacja wystartuje już 13 stycznia o 20:30 na stronie www.playdlawosp.pl. Im dłużej widzowie będą śledzili relację, tym więcej środków Play przekaże dla WOŚP.

Jak co roku na stronie Allegro, kolejnego sponsora głównego WOŚP, można wziąć udział w licytacjach przedmiotów przekazanych na rzecz Fundacji. W tym roku do wylicytowania są m.in. komplet wizytowy Agaty Dudy, suknia ślubna Agnieszki Radwańskiej, zaproszenie na obóz treningowy Anny Lewandowskiej, maszynopis „Róbmy swoje” Andrzeja Młynarskiego czy występ w roli komentatora w programie „Szkło kontaktowe”. Pełna lista aukcji na stronie http://aukcje.wosp.org.pl/

Obsługę finansową zbiórki zapewnia mBank. W tym roku bank przygotował specjalną promocję – za każde założenie konta i wpłatę z niego na rzecz WOŚP, mBank podwoi wpłaconą sumę na konto Fundacji. Bank podwoi także każdy przelew na WOŚP z poziomu aplikacji mobilnej.


MasterCard już po raz piąty organizuje akcję na Twitterze #MastercardGrazWOSP - firma przekaże 5 zł na Orkiestrę za wpis każdego, unikalnego użytkownika z tym hashtagiem w dniu finału. W ubiegłym roku udało się zebrać 650 tys. złotych.

Po raz dziewiąty sieć sklepów Lidl organizuje zbiórkę na rzecz Fundacji. W każdym sklepie sieci można wrzucać datki do specjalnych skarbon, a zebrane środki zostaną przeznaczone dla WOŚP.

W ramach współpracy firmy Dawtona z WOŚP, po raz pierwszy na sklepowych półkach pojawiły się soki pomidorowe w specjalnych finałowych opakowaniach. Na etykiecie, oprócz okolicznościowych grafik związanych z 26. Finałem WOŚP znajdzie się również informacja dla diabetyków, przygotowana w ramach akcji „Policz się z cukrzycą”, w której udział biorą czołowi polscy producenci żywności. Produkt jest dostępny w sprzedaży w całej Polsce do końca wyczerpania zapasów. Dawtona będzie również głównym sponsorem Biegu „Policz się z cukrzycą i ucz się pierwszej pomocy” w ramach którego, uczestnicy przebiegną 5 km ulicami centrum Warszawy, a za pieniądze uzyskane z pakietów startowych zostaną zakupione pompy insulinowe dla kobiet ciężarnych z cukrzycą oraz materiały do nauki pierwszej pomocy.

Świąteczna ciężarówka marki Coca-Cola stanie przed Pałacem Kultury i Nauki, 13 i 14 stycznia.

 

Multikino Polska przygotowało specjalny seans z przyjaciółmi, który mona wylicytować w ramach wsparcia WOŚP.

Serwis ZnanyLekarz.pl otworzy w dniu finału Orkiestry specjalną bezpłatną przychodnię, w której porad będą udzielać lekarze specjaliści. Będzie można również wykonać badania m.in. spirometryczne, oznaczenie poziomu cukru, badanie w kierunku wad postawy u dzieci, ale także badanie okulistyczne, porady dietetyczne czy badanie piersi.

Fundacja Klubu Szefów Kuchni (FKSK) oraz Makro Polska przygotują dla uczestników Finału 4500 litrów zupy pomidorowej z warzywami i wołowiną. Potrawy będzie można skosztować pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Przy okazji zostaną zebrane pieniądze dla WOŚP. Oprócz tego pod PKiN stanie restauracja pop-up.

Jak jeszcze można wesprzeć zbiórkę WOŚP?

- poprzez zakup gadżetów na siemashop.pl
- poprzez założenie wirtualnej skarbonki (w serwisie siepomaga.pl, Zrzutka.pl lub na Facebooku), do której można zbierać datki wraz ze swoimi znajomymi, społeczności
- przez tradycyjne przelewy lub datki do puszek

Podczas tegorocznego finału, Fundacja WOŚP pozyskiwać będzie środki na zakup sprzętu ratującego zdrowie i życie dzieci na oddziałach noworodkowych w całej Polsce.

Autor: jd

Wiecej informacji: WOŚP, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Play, Allegro Coca-Cola, mBank, Mastercard, Dawtona, Multikino Polska, Lidl, ZnanyLekarz.pl, Makro Polska

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia