SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wielkie poszukiwania grypy” reklamują Gripex

Ruszyła internetowa kampania „Wielkie poszukiwania grypy” reklamująca Gripex (produkowany przez USP Zdrowie). Za działania odpowiadają firmy Unlimited, MSL Social Hive, Connectmedica, MSL Group oraz Starcom.

Założeniem kampanii jest ukazanie, jak Polacy postrzegają grypę i przeziębienie. Akcja składa się z dwóch etapów. Pierwszy, już rozpoczęty, obejmuje konkurs prowadzony na stronie portretgrypy.pl, który umożliwia internautom stworzenie własnego portretu pamięciowego grypy. Na podstawie najczęściej wskazywanych odpowiedzi opublikowany zostanie najbardziej powszechny portret pamięciowy przeciętnej choroby, a najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone.

Kampania potrwa do kwietnia, a w późniejszym okresie oprócz internetu obejmie radio i telewizję. Kreację przygotowały agencje Unlimited oraz MSL Social Hive. Realizacją zajmuje się agencja Connectmedica, działania PR prowadzi MSL Group a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Wielkie poszukiwania grypy” reklamują Gripex

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl