Wirtualna przymierzalnia okularów od Solano

Agencja Adv.pl z Grupy ADV wdrożyła technologię Augmented Reality dla marki Solano – producenta okularów. Wykorzystała identyfikację twarzy konsumentów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Adv.pl wykorzystała narzędzie Augmented Reality i face tracking (identyfikacja twarzy) do stworzenia "wirtualnego lustra", które umożliwia przymierzanie okularów przeciwsłonecznych w domu, przed monitorem komputera, a efekt widać od razu.

"Nasza aplikacja rozpoznaje i trackuje twarz człowieka tak, aby okulary idealnie układały się na nosie. Konsument może także sfotografować się w wybranym modelu i wysłać zdjęcie znajomym." – mówi Przemysław Pawlak, video&motion production manager w Adv.pl.

grafika

Okulary Solano można przymierzać na tej stronie http://www.solano-sunglasses.com/mirror/.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana