WP.pl zaczyna program Sandry Hajduk „Hard Talk - na ostro”

Na portalu WP.pl debiutuje nowy cykl wideo „Hard Talk - na ostro”. Będą to kilkunastominutowe rozmowy z gwiazdami o muzyce i kwestiach społecznych. Gospodynią programu jest Sandra Hajduk.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
WP.pl zaczyna program Sandry Hajduk „Hard Talk - na ostro”

Program ma być wyjściem naprzeciw widzów, którzy w internecie szukają treści na temat gwiazd i show-biznesu odmiennych od tradycyjnie podanych. - My oczywiście także rozmawiamy o muzyce, ale to są trochę inne rozmowy. Również o tym, co ją inspiruje: o polityce i kwestiach społecznych - komentuje Sandra Hajduk.

Gościem pierwszego odcinka będzie Janusz Panasewicz. Opowie między innymi o tym, dlaczego Lady Pank odmówił supportu trasy koncertowej Madonny. - Ambitna rozmowa to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników. Wiemy, że wielu z nich szuka takich treści - mówi szefowa działu show biznes w Wirtualnej Polsce, Aleksandra Pajewska. Pajewska od grudnia br. jest zastępczynią Jacka Krawczewskiego, szefa połączonych redakcji kultury, rozrywki i o2.pl.

Nowe odcinki „Hard Talk-Na ostro” publikowane będą w serwisie WP Gwiazdy w piątki, co dwa tygodnie, o godz. 19.

Sandra Hajduk od ponad dwóch lat jest reporterką serwisów Pudelek i WP Gwiazdy. Wcześniej pracowała m.in. w Agencji TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu