SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wpływy reklamowe 'Gazety Wyborczej' spadły o 21 mln zł

Wpływy reklamowe dzienników w maju 2009 roku spadły o 18 proc. wporównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcej stracił'Dziennik' (w dół o 43 proc.), najmniejszy spadek odnotował "Fakt"a liderem pozostała "Gazeta Wyborcza" (spadek o 25 proc.).

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w maju2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 66,8 mln zł, czyli o21 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika z monitoringugazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska"(Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe napoziomie 25,1 mln zł (spadek o 0,9 mln zł). Trzecie miejsceprzypadło dla "Faktu" (Axel Springer Polska) -15,3 mln zł (spadek o 0,3 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 196,4 mln zł wmaju 2009 r. wobec 240 mln zł w analogicznym okresie 2008 roku(dane cennikowe, dane bez autopromocji).

Rok /MiesiącV.2009
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety196 472 940 zł
GAZETA WYBORCZA66803 972 zł
POLSKA25153 997 zł
FAKT15378 623 zł
RZECZPOSPOLITA14020 561 zł
DZIENNIK12088 904 zł
SUPER EXPRESS7 463691 zł



Rok /MiesiącV.2008
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety240 018 076 zł
GAZETA WYBORCZA88140 615 zł
POLSKA26050 454 zł
DZIENNIK21105 886 zł
RZECZPOSPOLITA18154 101 zł
FAKT15652 065 zł
SUPER EXPRESS8 228676 zł




dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Dołącz do dyskusji: Wpływy reklamowe 'Gazety Wyborczej' spadły o 21 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl