SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost” i „Do Rzeczy” droższe o złotówkę

Z początkiem 2019 roku tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” (wydawane przez PMPG Polskie Media) podrożały o złotówkę - z 6,90 do 7,90 zł.

Podwyżka cen „Wprost” i „Do Rzeczy” wynika ze wzrostu kosztów produkcji i dystrybucji prasy.

7,90 zł kosztują tez inne tygodniki opinii: „Polityka” podrożała do tej ceny w kwietniu ub.r., a „Newsweek Polska” - w sierpniu ub.r.

Z kolei „Gość Niedzielny” kosztuje 5 zł, „Sieci” - 6,90 zł, „Tygodnik Powszechny” - 8 zł (wiosną ub.r. podniósł ceny w prenumeracie), „Gazeta Polska” - 5,99 zł, „Przegląd” - 6,80 zł, a „Angora” - 5 zł.

Z początkiem br. podrożały też niektóre dzienniki: „Rzeczpospolita” i „Parkiet” (wydawane przez Gremi Media) oraz 12 gazet regionalnych Grupy Polska Press.

Według danych ZKDP w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” wynosiła 32 556 egz. (19,1 proc. mniej niż rok wcześniej), a „Wprost” - 16 810 egz. (po spadku o 12,2 proc. w skali roku).

W trzech kwartałach ub.r. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 6,8 proc. do 34,02 mln zł oraz 4,66 mln zł zysku netto (wobec 3,33 mln zł zysku rok wcześniej).

Dołącz do dyskusji: „Wprost” i „Do Rzeczy” droższe o złotówkę

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aby do 1
To juz masa rzadowych reklam nie pomaga? Te pisemka padna miesiac po utracie przez PiS-lam wladzy.
odpowiedź
User
ukort
To juz masa rzadowych reklam nie pomaga? Te pisemka padna miesiac po utracie przez PiS-lam wladzy.

no ale to dopiero za jakieś 20 lat
chyba nie sądzisz, ze platfusom uda się przejąć władzę wcześniej - o ile w ogóle to będą oni
odpowiedź