- Podwyżka ceny egzemplarzowej „Newsweeka” wynika ze znacznego wzrostu ceny papieru, a co za tym idzie – wyższych kosztów produkcji tygodnika. I to jest powód podwyżki - jako wydawca nie zdecydowałam się na zmianę papieru na tańszy, chcąc zachować obecną jakość - uzasadnia Anna Kaczmarska, dyrektora wydawniczy segmentu treści premium w Ringier Axel Springer Polska.
- Ostatnie dwa wydania „Newsweeka” miały także zwiększoną liczbę stron i poszerzoną ofertę contentową, zgodnie z przyjętą strategią. W bieżącym numerze można np. znaleźć artykuły o tematyce slow, a w poprzednim pojawiło się 20 stron o psychologii i o tym, jak być lepszym rodzicem - zaznacza.
Pierwszym numerem tygodnika z wyższą ceną jest jego bieżące wydanie. Pismo zazwyczaj liczy ok. 100 stron.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowy-magazyn-newsweeka-slow-czyli-dobre-zycie-bez-pospiechu,7171411257673857a ##

Z początkiem maja br. o złotówkę do 7,90 zł podrożała „Polityka”. Jej redakcja tłumaczyła to wyższymi cenami papieru, dystrybucji kioskowej i prenumeraty pocztowej oraz trudną sytuacją na rynku reklamy prasowej.
7,90 zł kosztuje również „Tygodnik Powszechny”. Natomiast cena „Sieci”, „Wprost”, „Do Rzeczy” wynosi 6,90 zł, „Gazety Polskiej” - 5,90 zł, a „Gościa Niedzielnego” - 5 zł.











