SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost” i „Flesz” dużo więcej z reklam, w dół „Tele Tydzień” i „Newsweek” (TOP 10)

W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były nieznacznie niższe niż rok wcześniej. W czołówce duże wzrosty zanotowały „Wprost” i „Flesz!”, natomiast spore spadki - „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”.

Cennikowe przychody reklamowe magazynów (bez autopromocji) w lutym br. wyniosły 163,66 mln zł, o 1,81 mln zł mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Oznacza to spadek o 1,1 proc.

W styczniu br. wpływy czasopism z reklam cennikowo wzrosły w skali roku, i to aż o 11,9 proc. (zobacz szczegóły). Przy czym w całym ub.r. faktyczne przychody reklamowe, według szacunków Starlinka, skurczyły się o 14 proc. (więcej na ten temat).

„Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) cennikowo zarobił z reklam w lutym br. o 975 tys. zł mniej niż rok wcześniej, co daje spadek o 8,8 proc., a wpływy „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zmalały w skali roku o 805 tys. zł (w dół o 9 proc.). „Forbes” zanotował spadek o 334 tys. zł (6,6 proc. w dół), a „Gala” (Burda International Polska) - o 100 tys. zł (2,3 proc. w dół).

>>> Sprzedaż tygodników opinii: „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci” mocno w dół

Z drugiej strony cennikowe wpływy reklamowe tygodnika „Wprost” (AWR Wprost) zwiększyły się z roku na rok aż o 2,5 mln zł, co daje wzrost o 39,1 proc., natomiast magazynu „Flesz” (Edipresse Polska) - o 1,38 mln zł (to 38,2 proc. w górę).

„Viva!” (Edipresse Polska) zarobiła milion złotych więcej niż rok wcześniej (16,7 proc. w górę), „Przyjaciółka” (też Edipresse Polska) - 507 tys. zł więcej (13,8 proc. w górę), a „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - 198 tys. zł więcej (5 proc. w górę).

>>> Bieżące okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji, dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

II.2013

II.2014

TELE TYDZIEŃ

11 084 743 zł

10 109 357 zł

WPROST

6 392 983 zł

8 890 950 zł

NEWSWEEK POLSKA

8 872 832 zł

8 068 098 zł

VIVA

6 038 367 zł

7 044 392 zł

PARTY

4 827 650 zł

5 170 000 zł

FLESZ

3 601 200 zł

4 978 119 zł

FORBES

5 060 700 zł

4 726 666 zł

TWÓJ STYL

3 986 620 zł

4 184 775 zł

PRZYJACIÓŁKA

3 669 910 zł

4 176 883 zł

GALA

4 255 993 zł

4 155 959 zł

monitorowane tytuły razem

165 468 967 zł

163 658 043 zł

Dołącz do dyskusji: „Wprost” i „Flesz” dużo więcej z reklam, w dół „Tele Tydzień” i „Newsweek” (TOP 10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wprost
Wprost chyba więcej z kryptoreklam, to już jakies 20 stron w numerze.
odpowiedź
User
tom
To i tak nic nie pomoze bo sprzedaz Wprost spada i juz siega dna
odpowiedź