SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost” zmienia spis treści i sposób prezentacji materiałów

W bieżącym wydaniu tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) wprowadzono rozbudowany spis treści. To efekt zmian wdrażanych przez nowego redaktora naczelnego Jacka Pochłopienia.

Od tego tygodnia spis treści w tygodniku zajmuje dwie strony. W zapowiedziach najważniejszych materiałów oprócz tytułów pojawiły się ilustracje. Zmienił się sposób prezentacji artykułów zbliżonych tematycznie z różnych działów.

Dodatkowo wybrane materiały wydania „Wprost” odsyłają do serwisu wprost.pl.

Dwa tygodnie temu Jacek Pochłopień przejął obowiązki redaktora naczelnego „Wprost” (zastępując Tomasza Wróblewskiego), a jego zastępcą został Marcin Dzierżanowski. Pochłopień zaraz po przejęciu kierownictwa pismem zapowiedział, że będzie ono bardziej otwarte na tematy z mediów społecznościowych oraz będzie w nim więcej treści o nowych technologiach i wydarzeniach w kraju.

W zeszłym tygodniu „Wprost” rozstał się z Kamilem Śmiałkowskim, który kierował działem Cywilizacje. Natomiast obowiązki szefa nowego działu Zagranica w piśmie objął Jakub Mielnik.

Według danych ZKDP w pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 26 124 egz.

Dołącz do dyskusji: „Wprost” zmienia spis treści i sposób prezentacji materiałów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Weww
No to przelom😀 A na koniec roku 15 tys sprzedanych egzemplarzy.😀
odpowiedź
User
bikini
Spis treści był we Wprost zawsze rozbudowany - przez całe lata, do 2010 czy 2011 roku. Serio, Ameryka w konserwach odkryta. Innowacyjność, że hej. Pytanie brzmi, czy będzie ten spis czym zapełnić. Życzę tego nowym redaktorom.
odpowiedź
User
Alkohol
Spis treści zawsze się robiło większy, jak tekstów brakowało. Wstępniak na stronicę, spis na dwie i już 3 procent pisma zapełnione... Zgadzam się z przedmówcami, że nowy chyba się pogubił. Nie zyskasz nowych nabywców proszku do prania, gdy przestawisz bloki na opakowaniu. Nowy! Idź na miasto i zobacz, jak ludzie kupują twoją konkurencję! Bo zostało ci najwyżej siedem miesięcy, a później kop wiesz w co!
odpowiedź